• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دو طرح اقتصادی استان خوزستان بازدید نمود

  • کد خبر : 76186
  • ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دو طرح اقتصادی استان خوزستان بازدید نمود

محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی سفر به استان خوزستان در بازدید از هلدینگ رحمت تجارت اظهار داشت: بانک با پرداخت ۸۷ میلیارد ریال تسهیلات موجبات اشتغال ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم و دو هزار نفر را به صورت غیر مستقیم فراهم آورده است.

هلدینگ رحمت تجارت ماندگار با سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریالی و در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ متر مربع در منطقه شمس آباد دزفول ایجاد گردیده است و این شرکت در زمینه های مختلف از جمله تولید و بسته‌بندی خوراک دام بر پایه علوفه و تولید و سورت برنج و همچنین سورتینگ میوه و سبزیجات فعالیت دارد و محصولات این شرکت علاوه بر مصرف داخلی به کشورهای روسیه و قزاقستان صادر می‌گردد.
در ادامه این سفر شیخ حسینی طی بازدید از شرکت تعاونی کارتن محمد دز گفت: این شرکت از بدو تاسیس از جمله مشتریان برتر بانک توسعه تعاون بوده و تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات بانک توسعه تعاون استفاده نموده است.
وی در ادامه افزود با توجه به اینکه رسالت بانک توسعه تعاون حمایت از شرکت‌های تعاونی است این اراده و آمادگی وجود دارد که جهت حمایت و توسعه این طرح ها اقدام نماید.
شیخ حسینی در این بازدید گفت: هدف از حضور در این مجموعه عرض خداقوت و قدردانی از زحمات شماست.
شرکت تعاونی کارتن محمد دز در سال ۱۳۹۰ در زمینی به شش هزار متر مربع ایجاد و طرح توسعه این شرکت با ارزش سرمایه گذاری هزار میلیارد ریالی به بهره برداری رسید که بانک توسعه تعاون میزان ۱۵۰ میلیارد ریال مشارکت داشته است.
نشست با همکاران استان
محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون طی سفر دو روزه به استان خوزستان در نشستی صمیمانه با روسای شعب ، پرسنل اجرایی شعب مرکز استان و کارکنان مدیریت شعب اظهار داشت: یکی از مواردی که در بانک باید به آن توجه شود فرهنگ سازمانی است و فرهنگ سازی از بالا به پایین تسری می‌یابد و در سطح مدیریت درحال پیگیری است.
وی افزود: مزیت رقابتی یک سازمان نیروی انسانی آن است و در بانک توسعه تعاون باید با ایجاد عدالت و تربیت نیروی انسانی یک مدل رقابتی صحیح ایجاد نمائیم.
مدیرعامل بانک با اشاره به جمله معروف شهید قاسم سلیمانی «فرصتی که در تهدید است در خود فرصت نیست» گفت: نباید از تهدیدها بترسیم، هر تهدیدی می تواند تبدیل به فرصت خوبی شود.
وی همچنین در ادامه با اشاره به جمله معروف حضرت علی (ع) (عدالت یعنی هر چیزی را سرجای خودش بگذاریم) گفت: عدالت خط قرمز ماست و ما به دنبال ایجاد عدالت سازمانی به خصوص در انتصابات هستیم .
وی در ادامه گفت راهبرد اصلی بانک سرمایه انسانی است و مجموعه بانک توسعه تعاون باید مانند یک خانواده در کنار یکدیگر قرار گیرد تا بتواند به یک تکامل برسند.
در ابتدای این نشست جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان ضمن تبریک انتصاب شیخ حسینی به عنوان مدیر عامل بانک توسعه تعاون عملکرد استان در سال جاری را تشریح نمود.
در این برنامه ها احمد محمدی مدیر امور اعتباری، صیاد رحمانپور مدیر امور استان‌ها و شعب، جلیل کرمی برجویی مدیر شعب استان خوزستان و سید حسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست حضور داشتند.

http://tejaratava.ir/?p=76186

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.