• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
4

محصول نوآورانه بیمه سرمد برای دارندگان خودروهای سواری

  • کد خبر : 60744
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵
محصول نوآورانه بیمه سرمد برای دارندگان خودروهای سواری

بیمه توشه بار، محصول نوآورانه بیمه سرمد برای پوشش خطرات لوازم همراه رانندگان است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این شرکت در راستای سیاست خود برای طراحی و معرفی محصولات جدید به بازار برای پوشش حداکثری ریسک‌های بیمه‌گذاران، بیمه توشه بار را به مشتریان ارائه کرده است. 

بیمه توشه بار، برای پوشش خطراتی است که لوازم همراه راننده و سرنشینان را تهدید می‌کند. در این بیمه‌نامه خطراتی مانند تصادف، واژگونی، آتش‌سوزی، انفجار و پرت شدن خودرو پوشش داده می‌شود. 

زیرانداز، کیسه‌خواب، چمدان، کیف سفری، چادر مسافرتی، پوشاک، لوازم الکترونیکی مالک و سرنشینان خودرو، از جمله مواردی است که در بیمه‌نامه توشه بار سرمد، تحت پوشش قرار می‌گیرند. 

همه مشتریان بیمه سرمد که بیمه شخص ثالث سرمد را خریداری کرده‌اند، می‌تواند از بیمه توشه‌بار نیز برای پوشش خطرات لوازم همراه راننده و سرنشینان استفاده نمایند. 

هموطنان عزیز می‌توانند برای استفاده از بیمه‌نامه، با هر یک از شعب استانی و نمایندگان بیمه سرمد در سراسر کشور تماس بگیرند. برای دسترسی به شعب و نمایندگان بیمه سرمد می‌توان از طریق وب اپلیکیشن سرمد به آدرس webapp.sarmadins.ir و در بخش مراکز صدور، نزدیکترین نمایندگی‌های بیمه سرمد را جستجو و مسیریابی کرد و با مراجعه به نمایندگان سرمد در سراسر کشور این بیمه‌نامه را تهیه کرد.

http://tejaratava.ir/?p=60744

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.