• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
5

مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و ۲۴۳ درصدی موافقت کرد

  • کد خبر : 17457
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی با افزایش سرمایه دو هزار و ۲۴۳ درصدی موافقت کرد

سهامداران بانک دی در مجمع عمومی فوق‌العاده، با افزایش سرمایه ۲۲۴۳ درصدی این بانک از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی سهامداران موافقت کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  روابط‌عمومی بانک دی، در مجمع عمومی فوق‌العاده بانک دی که امروز با حضور دارندگان بیش از ۵۷ درصد سهام در محل سالن اجتماعات بیمه دی برگزار شد، پس از استماع گزارش هیئت‌مدیره، حسابرس مستقل و بازرس قانونی و با تصویب سهامداران، افزایش سرمایه بانک از شش هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال به ۱۳۵ هزار میلیارد ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها (به میزان ۱۲۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال)) به تصویب رسید. همچنین سهامداران با افزایش سرمایه به میزان ۱۵ هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی سهامداران موافقت کردند و اختیار عملی کردن آن را طی دو سال به هیئت‌مدیره بانک دی تفویض کردند که به این ترتیب سرمایه بانک دی به ۱۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش می‌یابد.

بانک دی با هدف اصلاح ساختار مالی و خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت، پس از دریافت مجوز از بانک مرکزی و سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیشنهاد توجیهی افزایش سرمایه خود را از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و آورده نقدی سهامداران به مجمع عمومی فوق‌العاده ارائه کرد.

گفتنی است در این جلسه که با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد، علاوه بر سهامداران حاضر در محل مجمع، سایر صاحبان سهام به صورت زنده (آنلاین) در جریان موارد مطرح شده در جلسه مجمع و مصوبات قرار گرفتند.

http://tejaratava.ir/?p=17457

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.