• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد/ تحقق سود ۲۰۱ ریالی نماد «وتجارت»/ افزایش ۶۰۴ درصدی سود انباشته

  • کد خبر : 56144
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت برگزار شد/ تحقق سود ۲۰۱ ریالی نماد «وتجارت»/ افزایش ۶۰۴ درصدی سود انباشته

مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت با حضور ۶۴٫۵۶ درصدی سهامداران این بانک برگزار و صورت‌های مالی «وتجارت» به تصویب سهامداران این بانک بزرگ بورسی کشور رسید.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، سهامداران بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور، رأس ساعت یازده روز سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در سالن غدیر ساختمان مدیریت امور اعتباری بانک تجارت، واقع در خیابان طالقانی در مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک به ریاست فرشید فرخ نژاد رئیس هیات مدیره بانک تجارت حاضر شدند و در این مجمع صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۴۰۰ این بانک با تحقق ۲۰۱ ریال سود برای هر سهم وتجارت تصویب و گزارش عملکرد و گزارش حسابرس قانونی بانک قرائت شد.

دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل بانک تجارت گزارشی مبسوط از اقدامات این بانک در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

اخلاقی در این گزارش به موفقیت‌ها و برنامه‌های این بانک در حوزه عملیات بانکداری و پروژه‌هایی همچون بانکداری متمرکز، بانکداری باز، نئو بانک و بانکداری دیجیتال اشاره و ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت‌های مختلفی همچون بازار سرمایه و با حمایت و همراهی سهامداران و مشتریان، گام‌های موفقیت‌آمیز بیشتری توسط بانک تجارت برداشته شود.

مدیرعامل بانک تجارت در ادامه مواردی همچون توسعه ابزارها و کانال‌های خدمت‌رسانی، توجه محسوس به مشتریان حقیقی در کنار رسیدگی به مشتریان حقوقی را مورد اشاره قرار داد و گفت: بانک تجارت در عملکرد دوازده ماهه خود تا مقطع پایان اسفندماه سال ۱۴۰۰ در شاخص سپرده‌های جاری ۸۰ درصد افزایش، در مانده تعهدات اعتبارات اسنادی ریالی ۱۴۲ درصد و در صدور انواع ضمانتنامه‌های ریالی افزایش ۹۷ درصدی نسبت به اسفندماه سال ۱۳۹۹ را محقق ساخته است.

افزایش ۶۰۴ درصدی سود انباشته، افزایش ۵۶۲ درصدی خالص سود حاصل از سرمایه‌گذاری ها و تشریح رویکردها و استراتژی‌های بلندمدت این بانک در تثبیت و ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های عملکردی در اقتصاد کشور از دیگر مواردی بود که مدیرعامل بانک در گزارش خود به آنها پرداخت.

ارائه گزارش حسابرس، گزارش بازرس قانونی، تصمیم‌گیری درخصوص تقسیم سود، انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی البدل، تعیین روزنامه کثیرالانتشار از دیگر مواردی بود که در مجمع عمومی عادی سالیانه بانک تجارت مورد بررسی قرار گرفت.

در این مجمع همچنین پرداخت ۲۰ ریال از سود محقق شده به سهامداران تصویب شد، که مطابق جدول زمان‌بندی منتشر شده در سایت کدال و روزنامه‌های رسمی بانک تجارت به حساب سهامداران محترم واریز خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=56144

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.