• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

متناسب‌سازی ۲۲۹ شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان/ خدمات ویژه بانک مسکن برای روشندلان

  • کد خبر : 78234
  • ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۶
متناسب‌سازی ۲۲۹ شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان/ خدمات ویژه بانک مسکن برای روشندلان

عضو هیات مدیره بانک مسکن از تجهیز و مناسب سازی ۲۲۹ شعبه این بانک برای جانبازان و معلولان خبر داد.

جعفر آقاملائی عضو هیات مدیره بانک مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا با تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز گفت: بانک مسکن در راستای تسهیل امور و دسترسی به تسهیلات و خدمات بانکی برای جانبازان و معلولین گرامی خدمات ویژه‌ای را طراحی و اجرا کرده است.

وی با اشاره به خدمات بانک مسکن به جانبازان و معلولین گفت: بانک مسکن برای تسهیل دریافت خدمات بانکی اقدام به تجهیز و مناسب سازی ۲۲۹ شعبه جهت مراجعه معلولان و افراد کم توان و راه اندازی ۱۲ دستگاه برجسته نگار برای تبدیل فرم‌های بانکی به صورت صوتی و خط بریل کرده است.

عضو هیات مدیره بانک مسکن اظهار کرد: تجهیز صفحه کلید دستگاه خودپرداز به خط برجسته بریل، گویاسازی پیام‌های دستگاه خودپرداز به صورت صوتی، استانداردسازی محتوای سامانه اینترنت بانک و پرتال بانک جهت دسترس‌پذیری محتوای وب برای نابینایان و همچنین پشتیبانی از نرم افزارهای متن خوان، ایجاد سطح شیب‌دار یا نصب بالابر ویژه در برخی از شعب از جمله خدمات دیگر به جانبازان و معلولان عزیز است که توسط بانک مسکن انجام شده است.

آقاملایی معرفی برخی از تسهیلات بانک مسکن به صورت پادکست‌های صوتی در تارنمای بانک جهت استفاده روشندلان و امکان استفاده از کلید TAB جهت شنیدن محتوای مطالب مندرج در تارنما و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مدد جویان سازمان بهزیستی را از جمله دیگر خدمات این بانک در راستای تسهیل خدمات رسانی به جانبازان و معلومان گرامی عنوان کرد.

وی تصریح کرد که این خدمات بیشتر مختص بانک مسکن بوده و این بانک در مراحل مختلف به بروز رسانی و بالابردن سطح کیفیت تسهیلات‌دهی به جانبازان عزیز اقدام کرده است.

http://tejaratava.ir/?p=78234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.