• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

متخصصان حوزه بورس ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند

  • کد خبر : 67155
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
متخصصان حوزه بورس ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه گفت: همواره افراد آگاه و متخصصان حوزه بورس، ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند چراکه سهام این شرکت یکی از بهترین و بنیادی‌ترین سهام‌های بورس کشور است.

محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در افتتاحیه نمایشگاه فولاد ۱۴۰۱ در جمع خبرنگاران با بیان این که با نگاه جامع به شرایط بازار، فولاد مبارکه امروز در مقتدرترین و امیدوارکننده‌ترین وضعیت قرار دارد، اظهار کرد: در شرایط رکود جهانی بازار فولاد، شاهد آن هستیم که فولاد مبارکه با اتفاقات متعددی ازجمله هجوم سایبری، حملات رسانه‌ای، محدودیت‌های انرژی مواجه بوده و با این وجود شاهد افزایش تولید و رکوردزنی‌های پی‌درپی تولید بوده‌ایم.

پایداری تولید و کاهش مصرف انرژی
وی افزود: طی یک سال اخیر تولید محصولات جدید را به سبد کالایی خود اضافه کردیم و توسعه‌های بسیار زیادی را در حوزه زیرساختی، حمل و نقل، نیروگاه‌های تجدیدپذیر و میادین گازی را در دستور کار داریم که هر یک از این اقدامات به تنهایی به صنعت فولاد تنه می‌زند.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه خاطرنشان کرد: از این رو با اجرای طرح‌هایی که در دستور کار داریم، نه‌تنها به لحاظ زیرساختی و پایداری تولید شرکت را بیمه می‌کنیم، بلکه به لحاظ زیست‌محیطی و کاهش مصرف انرژی نیز اثرات خوبی را به دنبال دارد.

توانمندی فولاد مبارکه در مدیریت بحران‌ها
وی اذعان داشت: شرکت فولاد مبارکه توزیع سود خوبی داشته و در کنار آن، پروژه‌ها و طرح‌های توسعه‌ای متعددی که بیش از ۲۰ برابر مدت مشابه سال قبل است را در دستور کار دارد؛ این طرح‌ها در حوزه‌های زنجیره تأمین، پایین‌دست، زیرساخت و … نویدبخش آینده‌ای بسیار روشن است.

طیب‌نیا در خصوص قطعی گاز در فصل سرما و آسیب رساندن آن به روند تولید تصریح کرد: این امر مسلماً به تولید لطمه خواهد زد، همان‌طور که سال‌های گذشته نیز این اتفاق افتاد، اما نقطه قوت ما این است که توان مدیریت محدودیت‌ها و بحران‌ها را داریم و با برنامه‌ریزی بحران را مدیریت کرده و در نهایت به افزایش تولید رسیدیم.

متخصصان حوزه بورس ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند

وی ابرازداشت: فولاد مبارکه صنعت کوچکی نیست که با یک بحران‌ با مشکل مواجه شود، بلکه آمادگی مقابله با بزرگ‌ترین بحران‎ها را داشته و از این رو می‌طلبد که سهامداران نیز نسبت به حفظ و خرید سهام فولاد مبارکه دقت لازم را داشته باشند که البته همواره افراد آگاه و متخصصان حوزه بورس، ارزش سهام فولاد را به خوبی درک می‌کنند چراکه سهام این شرکت یکی از بهترین و بنیادی‌ترین سهام‌های بورس کشور است.
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان تأکید کرد: فولاد مبارکه از هدف‌گذاری خود در زمینه تحقق برنامه‌های تولید و توسعه جلوتر است و به طور میانگین، ۱۰۹ درصد از میزان برنامه‌های خود را محقق کرده که امیدواریم این روند تا پایان سال حفظ شود.

http://tejaratava.ir/?p=67155

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.