• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
2

ما می خواهیم فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال در عمل اجرا شود

  • کد خبر : 50102
  • ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۴
ما می خواهیم فرمایش مقام معظم رهبری و شعار سال در عمل اجرا شود

همه مدیران شرکت گهرزمین در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۱،(تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین) برنامه های خود را ارائه کنند؛ ما می خواهیم در عمل فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی اجرا شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، صبح امروز در دیدار نوروزی مدیرعامل گهرزمین با معاونین و مدیران این شرکت که با حضور مدیر عامل، دکتر خضری پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، مهندس کروشاوی معاون توسعه، مهندس نجف آبادی معاون بهره برداری و جمعی از مدیران این شرکت در سالن کنفرانس ساختمان شهید سلیمانی گهرزمین برگزار شد.
مدیر عامل گهرزمین؛ با اشاره به تلاش های کارکنان این شرکت در سال گذشته گفت: گهرزمین با فروش به شرکت های دولتی و جلوگیری از خام فروشی در سال گذشته موفق عمل کرده است.
وی در ادامه؛ سیرجان را دارای شخصیت های ارزنده ای از جمله باستانی پاریزی دانست که می تواند بر فرهنگ عمومی این شهر اثرات مثبتی بگذارد و موجب موفقیت بیشتر مدیران این شرکت شود.
همچنین بر تسریع در عقد قرارداد و آغاز به کار پهنه جبال بارز و پروژه های بردسیر تاکید کرد و از مدیران گهرزمین خواست مجدانه پیشرفت کارها را پیگیری کنند.
وی در ادامه؛ نمایشگاه صنایع دستی و سوغات سیرجان را نیز دارای ارزش و اعتبار قابل قبولی ارزیابی کرد و آن را هم برای شهروندان عزیز سیرجان ، مسافران و هنرمندان مفید دانست.
او همچنین اضافه کرد؛ گهرزمین با انجام کارهای فرهنگی و آموزشی در جنوب استان موجب افزایش قبولی های ۵۰ درصدی کنکور شده که انتظار می رود امسال به ۴ برابر برسد.
مدیرعامل گهرزمین در پایان گفت: ما از پیشنهادهای جدید مدیران استقبال می کنیم و منتظر برنامه های آنها هستیم و می خواهیم در عمل فرمایش مقام معظم رهبری مدظله العالی اجرا شود.
در بخش دیگری از این جلسه دکتر محمدرضا خضری پور معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین ضمن اشاره به افتتاح خط ۳ کنسانتره گهرزمین، بهره برداری از سد باطله ۲ و به تصویب رسیدن طرحهای توسعه ای گهرزمین در سال ۱۴۰۰، سال پیش رو را نوید بخش روزهای خوبی برای شرکت گهرزمین ارزیابی نمود و خاطرنشان کرد؛ در سال گذشته ما با تلاش همکاران از برنامه های خود جلوتر بودیم و امید است با سرلوحه قرار دادن کارهای نو، دانش بنیان و اشتغال آفرین به موفقیت های خوبی برسیم.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین

http://tejaratava.ir/?p=50102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.