• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

ماموریت مهم شرکت سداد، توسعه و گسترش کیف پول الکترونیک و پرداخت‌های بدون کارت است

  • کد خبر : 53594
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۶
ماموریت مهم شرکت سداد، توسعه و گسترش کیف پول الکترونیک و پرداخت‌های بدون کارت است

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران، مأموریت مهم شرکت پرداخت الکترونیک سداد را در حوزه پرداخت، توسعه و گسترش کیف پول الکترونیکی و پرداخت‌های بدون کارت عنوان کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، دکتر «علیرضا ماهیار» با حضور در غرفه بانک ملی ایران در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از نزدیک در جریان تازه‌ترین اقدامات و محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌ویژه در حوزه سوخت و انرژی قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید با تاکید بر اینکه شرکت پرداخت الکترونیک سداد به‌عنوان یکی از شرکت زیرمجموعه بانک ملی ایران مأموریت‌‌های بسیار مهمی بر عهده دارد، گفت: رسالت اصلی شرکت پرداخت الکترونیک سداد در حوزه ابزارهای پرداخت و روش‌های جدید پرداخت است. البته شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این حوزه هم اکنون توسعه و گسترش کیف پول الکترونیکی و پرداخت‌های بدون کارت را در دستور کار دارد.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک ملی ایران درباره پروژه پرداخت هزینه سوخت شرکت پرداخت الکترونیک سداد گفت: فرایند سوخت‌گیری و پرداخت در این قالب، روند روز افزونی داشته و شرکت پرداخت الکترونیک سداد زیرساختی را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند از طریق کیف پول، پرداخت هزینه سوخت را قبل از سوخت‌گیری انجام دهند.

وی افزود: زیرساخت‌های آماده شده توسط شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای پرداخت هزینه سوخت، این امکان را فراهم می‌آورد تا مشتریان از نظم لازم در الگوی مصرف برخوردار شوند.

دکتر ماهیار همچنین گفت: باتوجه‌به فراگیری شبکه مشتریان بانک ملی ایران و همچنین شبکه کاربرانی که از بانک ملی استفاده می‌کنند، قطعاً این زیرساخت‌ها می‌تواند به هم‌وطنان خدمات ارزنده و جذابی ارائه دهد.

http://tejaratava.ir/?p=53594

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.