• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

لزوم تغییر ساختار و توسعه سودآوری برای مجمتع شهید قندی یزد / نظارت و پشتیبانی کامل «ومعادن» در پیشبرد برنامه های زیرمجموعه ها

  • کد خبر : 55153
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
لزوم تغییر ساختار و توسعه سودآوری برای مجمتع شهید قندی یزد / نظارت و پشتیبانی کامل «ومعادن» در پیشبرد برنامه های زیرمجموعه ها

در ادامه بازدید از شرکتهای زیرمجموعه و سرمایه پذیر، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات از کارخانه شرکت ایساتیس پلیمر شهید قندی ابرکوه و مجتمع کارخانجات تولید شهید قندی یزد دیدار کردند.

دکتر اردشیر سعدمحمدی در این بازدید، از نزدیک در جریان چالش ها و مشکلات جاری اجرای طرح ها قرار گرفته و ضمن بحث و بررسی، نظرات و رهنمودهای لازم را برای پیشبرد بهتر کار، به مدیران مجموعه ارائه داد.

مهمترین موضوعات مورد بحث در بازدید از شرکت ایساتیس پلیمر شهید قندی، تقویت سرمایه در گردش برای بهبود تولید و ارتقای سودآوری شرکت و استفاده از فرصت وضعیت خوب تقاضا و مصرف بالای تولیدات در بازار موجود و لزوم به روز رسانی تجهیزات و ماشین آلات کارخانه بود. در این دیدار، طرح توسعه شرکت مورد بحث و ارزیابی قرار گرفت و بر داخلی سازی نیازهای موجود در صنعت تاکید شد.

در ادامه، دکتر سعد محمدی و هیأت همراه از خطوط تولید کارخانجات شهید قندی یزد بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت مجتمع تولیدی شهید قندی ضمن گزارشی مفصل، حجم عملیات و تولیدات مجتمع، وضعیت مالی مجموعه و چالش ها و برنامه های پیش رو را تشریح نمود.

دکتر عسگری گفت: این شرکت از سابقه، توان فنی و امکانات و ظرفیت های خوبی برخوردار است و در طول سالهای متمادی فعالیت، موفقیت های چشمگیری را در کارنامه خود ثبت کرده است. به عنوان مثال چندین سال عنوان صادرکننده نمونه کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: علیرغم تمام چالش ها و مشکلات جاری که ناشی از عوامل متعدد بوده است تلاش داریم تا با یاری خداوند و همراهی سهامداران محترم و به ویژه مساعدت مسئولین استان این مجموعه را ارتقاء بخشیم و نقش واقعی خود را در توسعه اقتصادی منطقه و کشور ایفا نماییم.

مدیرعامل مجتمع کارخانجات تولیدی شهید قندی با اشاره به موضوع تغییرات پیش روی شرکت افزود: با توجه به واقع شدن زمین مجتمع در منطقه شهری، به میزان ۶۰ هکتار زمین با همکاری مسئولین استان در منطقه ای مناسب پیش بینی شده تا در اختیار ما قرار گیرد و مقدمات جابجایی کارخانه را فراهم کنیم. همچنین برای تغییر کاربری زمین موجود به طور جدی در حال رایزنی و انجام مراحل کار هستیم و در مذاکرات، تأمین حداکثری منافع سهامداران و شرایط مورد نظر مسئولین استان را لحاظ کرده ایم تا ان شاءالله هر چه سریعتر بتوانیم این امر را اجرایی کنیم.

دکتر عسگری برنامه های آینده این شرکت را حول چهار محور: مولد شدن دارایی ها، پاسخ به تقاضای محصولات جدید در بازار، افزایش بهره وری نیروی انسانی، انرژی و ماشین آلات و جذب مشتریان جدید تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات نیز در این دیدار، ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای انجام شده توسط مدیران و پرسنل خدوم مجموعه شهید قندی بر هماهنگی و پشتیبانی کامل هلدینگ برای رشد و توسعه این شرکت تأکید کرد.

دکتر اردشیر سعد محمدی مدیران مجتمع شهید قندی را به بازنگری در سیستم فروش و تحلیل حرفه ای صنعت و بازار هدف فراخواند و افزود: لازم است سرمایه های مجموعه در نقاطی که بهره وری بیشتری دارد متمرکز شود و با حذف اضافات و صرفه جویی بیشتر در هزینه ها نسبت به اصلاح ساختار و اجرای برنامه های دقیق و حساب شده با اولویت بازگشت سرمایه ها، ارتقای سودآوری و استفاده بهینه از منابع اقدام گردد.

وی با تاکید بر شناخت فرصت ها و اقدام و واکنش سریع بر اساس آنها گفت: تقویت بخش مشاوره برای حرکت در مسیر با توجه به محوریت تکنولوژی در این صنعت و تغییر و حرکت سریع آن و توجه به بازارهای بین المللی به ویژه کشورهای منطقه لازمه رشد و فعالیت این مجموعه است.

در ادامه این سفر، مدیرعامل هلدینگ «ومعادن» و هیأت همراه با دکتر مهران فاطمی، استاندار یزد دیدار و گفتگو کردند.

استاندار یزد فعالیت ها و سرمایه گذاری های گسترده هلدینگ «ومعادن» در استان یزد را قابل توجه و امیدوار کننده دانست و بر پشتیبانی و همراهی کامل مسئولین استان برای پیشبرد و ارتقاء این فعالیت ها تاکید کرد.

در این نشست، پیرامون سرمایه گذاری های هلدینگ در حوزه معدن، تولید کابل، ساخت نیروگاه ۳۰۰ مگاواتی، طرح های توسعه فولاد سرمد ابرکوه و تقویت تیم فوتبال شهید قندی بحث و تبادل نظر و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

http://tejaratava.ir/?p=55153

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.