• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

لزوم استفاده از ظرفیت های دروازه تجارت جهانی

  • کد خبر : 53592
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵
لزوم استفاده از ظرفیت های دروازه تجارت جهانی

سرپرست بانک سینا در مراسم افتتاح شعبه این بانک در بندر شهید رجایی لزوم تلاش در جهت حمایت از تولید با استفاده از ظرفیت های دروازه تجارت جهانی را مورد تاکید قرار داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک سینا، دکتر صفایی مزید در مراسم افتتاح این شعبه با اشاره به اینکه بندر شهید رجایی یکی از مهمترین بنادر کشور محسوب می شود، گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی مسیر حمل و نقل بین المللی با ویژگی های منحصر بفردی است که ضمن مبادله با بندرهای معروف بین المللی تقریباً نیمی از تجارت ایران را به عهده دارد و افتتاح شعبه بانک سینا در این منطقه می تواند دستاوردهای مطلوبی به همراه داشته باشد.
وی افزود: ضروری است همکاران از امکانات بالقوه و بالفعل و پتانسیل بالای این منطقه که به واسطه موقعیت ممتاز جغرافیایی و دسترسی آن به آب های آزاد بین المللی ایجاد شده، در جهت دستیابی و تحقق اهداف بانک تلاش نمایند.
سرپرست بانک سینا در ادامه، شناخت نیاز گروه های مختلف مشتریان را امری ضروری دانست و اظهار داشت: آنچه می تواند زمینه رضایتمندی و رضایت خاطر روزافزون مشتریان را فراهم آورد، شناخت نیاز آن ها از یک سو و تلاش در جهت ارائه خدمات مطلوب به آنان در کوتاه ترین زمان ممکن است. خوشبختانه بانک سینا از سبد متنوعی در محصولات برخوردار است و همکاران باید به بهترین نحو در راستای معرفی آن و هم تراز با رقبا در این بخش تلاش کنند.
وی ابراز امیدواری کرد افتتاح این شعبه در بندر شهید رجایی، زمینه ساز ارائه خدمات مطلوب به مردم منطقه به ویژه در حمایت از تولید و اشتغال گردد.
در ادامه، یزدیخواه معاون شعب و مناطق هم بر ارائه خدمات به شرکت های حقوقی و بازاریابی هدفمند با توجه به شرایط خاص بندر شهید رجایی که به عنوان دروازه ورودی تجارت جهانی در کشور شناخته می شود، تاکید کرد.
شیخ الاسلامی مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی نیز، حضور بانک سینا در منطقه را با توجه به ظرفیت های بالای آن، یک امتیاز برشمرد و از همکاران خواست در راستای افزایش سهم بالای بانک در این منطقه تلاش کنند.

http://tejaratava.ir/?p=53592

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.