• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
9

قهرمانی: دولت از اقتصاد مقاومتی دفاع کند

  • کد خبر : 7411
  • ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
قهرمانی: دولت از اقتصاد مقاومتی دفاع کند
مدیر برتر اقتصادی گفت: بهتر است دولت به طور عملی وارد عرصه های اقتصاد مقاومتی شود یا دست کم از کسانی که در این عرصه ورود می کنند، حمایت کند چرا که بسیاری از همین فعالان با طرح‌های خود توانسته‌اند به اقتصاد و تولید کشور کمک کنند.

«فرشاد قهرمانی» که جایزه نوبل مدیریت را در جشنواره بزرگ مدیریت (EFMD) را کسب کرده است، در گفت‌وگویی اظهار داشت: شیوع کر‌ونا وضعیت کسب و کارها را پیچیده‌تر کرده است و امسال برای اقتصاد ایران، سالی بحرانی بود اما سعی کردیم با برنامه‌های اقتصادی که داشتیم، فضا و بستری را فراهم کنیم تا نیروهای فعلی کار خود را حفظ کرده و مانع از بیکاری آنها شویم.
وی افزود: بهتر است دولت هم به طور عملی وارد عرصه های اقتصاد مقاومتی شود یا دست کم از کسانی که در این عرصه ورود می کنند، حمایت کند چرا که بسیاری از همین فعالان با طرح‌های خود توانسته‌اند به اقتصاد و تولید کشور کمک کنند.
این مدیر اقتصادی خاطرنشان کرد: ویروس کرو‌نا علاوه بر آنکه جان بسیاری از انسان‌ها در سراسر جهان را گرفته و می‌گیرد، آسیب‌های اجتماعی بسیاری را بر خانواده‌ها تحمیل کرده است. شیوع این ویروس اقتصاد کشورها را هم به خطر انداخته و روز به روز شاهد رشد منفی اقتصاد به‌واسطه آن هستیم و باید در این شرایط راهکارهایی را در نظر گرفت تا بستر مناسبی را برای عبور از این بحران ایجاد شود.
قهرمانی در پایان گفت: تقریباً تمام کشورها به یقین رسیده‌اند که دوران پر تلاطمی در حوزه اقتصادی خواهند داشت و طبعاً تلاطم اقتصاد جهانی نیز افزایش پیدا می کند. مدیران باید صبور باشند و تصممیا‌ت درستی را اتخاذ کنند.

http://tejaratava.ir/?p=7411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.