• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
4

قرارداد همکاری میان رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد

  • کد خبر : 59362
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
قرارداد همکاری میان رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد
قرارداد همکاری میان رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران امضا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه، بار دیگر مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران در قالب طرح شمیم حسینی در آستانه ماه محرم، پنجم مرداد ماه سال جاری با حضور دکتر محمدرضا نمازی مدیرعامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و جمعی از مدیران بلندپایه و کارشناسان طرفین قرارداد در محل ستاد مرکزی این بنگاه اقتصادی خصوصی برگزار شد.

جزئیات قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه تهران

تهیه کالاهای اساسی مایحتاج اماکن مذهبی، تکایا، حسینه ها، مساجد و امامزاده های استان تهران در آستانه ماه محرم در جهت برگزاری آیین ها و مراسمات مذهبی توسط فروشگاه های زنجیره ای رفاه از جمله مفاد قرارداد همکاری رفاه و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران است.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه با ارائه طرح‌ها، تسهیلات و خدمات مختلف چه به صورت مستقیم و چه با همکاری مجموعه‌های دیگر سعی داشته تا با استفاده از ظرفیت خود یک کمک‌رسان معیشتی برای مردم شریف ایران باشد و در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی نیز همانند سایر زمینه‌ها الگو باشد.

امروزه این ظرفیت در فروشگاه‌های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت‌ها، مجتمع‌ها و سازمان‌های کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

http://tejaratava.ir/?p=59362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.