• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

قدردانی معاون دادستان کل کشور و عضو هیات نظارت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی از کارکنان این نهاد

  • کد خبر : 43701
  • ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲
قدردانی معاون دادستان کل کشور و عضو هیات نظارت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی از کارکنان این نهاد

دکتر نوری معاون دادستان کل کشور و عضو هیات نظارت صندوق تأمین خسارت‌های بدنی, ضمن تبریک سالروز تاسیس صندوق ، از تلاش بی وقفه و صادقانه کارکنان این نهاد قدردانی کرد.

دکتر پیمان نوری معاون دادستان کل کشور و عضو هیات نظارت صندوق ،ضمن قدردانی از زحمات بی وفقه و دلسوزانه  مدیریت و کارکنان این نهاد، در پیامی سالروز تاسیس صندوق را تبریک گفت ؛

متن پیام به شرح زیر است:

درود خدا بر شما
این روزها مصادف است با پنجاه و سومین سالگرد تاسیس صندوق تامین خسارتهای بدنی. صندوقی بین النسلی که رسالتی بس شگرف را در این سال ها به نحوی بسیار ارزشمند ایفا نموده و به امید خدای مهربان برای سالهای پیش رو بیش از پیش ایفا خواهد کرد. همواره عرض نموده ام در کنار فعالیت های شبانه روزی مدیریتی اعمالی در این صندوق که همواره موجبات افتخار و سربلندی را برای آن فراهم نموده است، نیروی انسانی پر تلاش و زحمتکش که به معنی واقعی کلام ، عاشقانه و از روی صفای باطنی در خدمت مردم عزیزمان بوده و هستند در اجرای حداکثری وظایف قانونی تعریف شده برای این صندوق نقش بسیار با اهمیتی داشته و به امید حق تعالی خواهد داشت. از آنجایی که خدماتی که از سوی این مجموعه به بخشی از هم میهنان عزیزمان ارایه می شود که به سبب حوادث رانندگی، آسیب جسمی و روحی دیده اند، نقش و جایگاه رفتار عاطفی و انسانی همکاران ارجمند صندوق با این گروه از افراد جامعه اهمیت جایگاه عملکردی این عزیزان را صد چندان می نماید که شکر به درگاه باری تعالی در این مهم به گواه تاریخ کارکنان صندوق خوش درخشیده و انشالله خواهند درخشید. وظیفه خود می دانم از فرصت ارزشمند سال روز تاسیس صندوق تامین خسارتهای بدنی بهره برده، ضمن تبریک صمیمانه به مدیریت عالی صندوق و یکایک همکاران ارجمند که در سراسر کشور علیرغم تمامی مضایق سازمانی که انشاالله به مرور در سایه تلاش مدیریت عالی رفع می گردد، سربلندی، شادکامی و تندرستی این عزیزان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم.

پیمان نوری 

http://tejaratava.ir/?p=43701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.