• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

فولاد مبارکه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و قله های اقتصادی کشور است

  • کد خبر : 18931
  • ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۵
فولاد مبارکه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و قله های اقتصادی کشور است

فولاد مبارکه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و قله‌های اقتصادی کشور است از این رو باید از دستاوردهای این شرکت که با اتکا به توانمندی‌های داخلی به بار نشسته است به خوبی صیانت کرد.

این مطلب را حسین رجایی نماینده مردم شهرستان لنجان در دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با وی مطرح کرد و ضمن اشاره به حواشی که پیرامون این شرکت ایجاد شده گفت: بدیهی است مطرح شدن این حواشی برای فضای اقتصادی کشور هزینه‌های خود را دارد، که در شرایط جنگ اقتصادی و تحریم ها باید مراقب باشیم آسیبی به ساختارهای اقتصادی وارد نشود.

اجرای طرح نورد گرم ۲ برای توسعه صنعت فولاد و اقتصاد ملی ضروری است

وی در ادامه با اشاره به اهمیت اجرای طرح نورد گرم شماره ۲ فولاد مبارکه تصریح کرد: بدون شک این پروژه برای توسعه صنعت فولاد و اقتصاد ملی ضروری است چرا که با به بار نشستن این پروژه، کشور از واردات بسیاری از انواع ورق‌های فولادی خاص بی‌نیاز خواهد شد. اگرچه در پاره ای مواقع، معایب احتمالی این طرح بزرگ نمایان می شود که به یقین مزایای آن که توسعه و منافع ملی را دربرمی گیرد، به هیچ عنوان با این مباحث خُرد قابل قیاس نیست.

رجایی در خصوص فرایند تحقیق و تفحص که در شرکت فولاد مبارکه در حال اجراست، اظهار داشت: در بسیاری مواقع تحقیق و تفحص و شفاف سازی ها برای سازمان و عوامل اجرایی آن موجبات رشد هرچه بیشتر را فراهم می آورد.

نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اهمیت تعامل هرچه بیشتر منطقه با صنعت خاطرنشان کرد: به هر میزان که این ارتباط دوسویه برقرار باشد، می تواند به شفافیت امور، و در نهایت به توسعه متوازن منجر گردد. ضمن این که در فرایند همکاری و ارتباط متقابل صنعت و جامعه هر دو در مسیر برد – برد به حرکت خود ادامه خواهند داد.

دشمن با استفاده از ابزار رسانه و وارد آوردن هجمه به فعالان و زیرساخت‌های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور است

در جریان این دیدار مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز با ارائه گزارشی از دستاوردهای ارزشمند گروه فولاد مبارکه در سال جهش تولید و برنامه های شرکت در سال ۱۴۰۰ سالی که رهبر معظم انقلاب، همه دستگاه ها را برای برداشتن موانع تولید و پشتیبانی از آن بسیج نمودند، گفت: تمام تلاش مدیریت و کارکنان شرکت براین است که با تولید انواع محصولات مورد نیاز صنایع، کشور را از واردات بی نیاز سازند و با ایحاد رونق اقتصادی در جامعه شوروشوق و امید تزریق نمایند.

هادی نباتی نژاد با بیان این که دشمن با استفاده از ابزار رسانه و وارد آوردن هجمه به فعالان و زیرساخت های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به کشور است، گفت: در چنین شرایطی باید هوشیار باشیم که ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریخته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص عملکرد فولاد مبارکه در حوزه مسئولیت های اجتماعی اظهارداشت: نگاه فولاد مبارکه بر اصل مسئولیت اجتماعی با اثر بخشی مستمر استوار است و نه بر مساعدت ها و کمک های جزیره ای و مقطعی. به همین دلیل بهتر است با نظر مسئولین و متولیان امور شهرستان های منطقه و استان، پروژه هایی مطرح گردد که عام المنفعه باشند و بتواند تا سالیان سال برای مردم منشأ خیر و برکت باشد.

http://tejaratava.ir/?p=18931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.