• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

فعالان اقتصادی با همفکری بیمه گران ریسک های خودرا بهتر مدیریت می کنند

  • کد خبر : 55428
  • ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
فعالان اقتصادی با همفکری بیمه گران ریسک های خودرا بهتر مدیریت می کنند

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان، بیمه گران را مشاورانی امین برای انواع کسب و کارها از جمله فعالان صنعت نساجی برشمرد و اعلام داشت: فعالان اقتصادی می توانند با همفکری بیمه گران، ریسک های خود را مدیریت کرده و در شرایط اقتصادی موجود، بیشترین کارایی و بهره وری را برای بنگاههای خود به ثبت برسانند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، عبدالرسول عطایی در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی در استان یزد، با بیان اینکه صنعت نساجی، جایگاهی متعالی در میان صنایع فعال کشور دارد، گفت : شرکت بیمه سامان، به خوبی مخاطرات این صنعت را شناسایی و ارزیابی کرده و با ارائه بسته های بیمه ای مطلوب، می تواند ریسک این فعالیت ها را مدیریت کند.
وی، با یادآوری حضور پررنگ صنعتگران حوزه نساجی در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد : بیمه سامان پیشتر مذاکراتی با این فعالان اقتصادی داشت، اما این نمایشگاه فرصت مغتنمی برای پیگیری امور پیشین و در عین حال ارائه پیشنهادهای جدید بیمه ای برای توسعه همکاری ها بوده است.
عطایی، ظرفیت های عظیم و نهفته موجود در این صنعت را یادآور شد و تاکید کرد که صنعت نساجی می تواند ارزش افزوده بسیار قابل توجهی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان،ادامه داد: میزان اشتغالزایی درصنعت نساجی زیاد بوده که می توان با توسعه همکاری بین صنعت بیمه و صنعت نساجی،بهره وری و ارزش افزوده بیشتری را در هر دو صنعت ایجاد کرد .
یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی استان یزد، سوم تا ششم خرداد ماه سالجاری درمحل دائمی نمایشگاه های بین المللی یزد برگزار شد.
شرکت بیمه سامان در راستای حمایت از تولید و صنعت نساجی، انواع بیمه های مسئولیت و مهندسی را به حاضران در این نمایشگاه معرفی کرد.

http://tejaratava.ir/?p=55428

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.