• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

فردا؛آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی منطقه خاورمیانه در تهران

  • کد خبر : 55790
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۱
فردا؛آغاز بکار بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی و مواد غذایی منطقه خاورمیانه در تهران
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) فردا و با حضور و مشارکت صدها شرکت داخلی و خارجی و همچنین دستگاهها ، سازمان ها و انجمن های مرتبط در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران گشایش می یابد.



به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود): در این نمایشگاه بیش از ۵۷۰ شرکت داخلی و ۹۵ شرکت خارجی نوین ترین تولیدات، صنایع ، تجهیزات و ماشین آلات خود را عرضه و در معرض دید علاقمندان قرار می دهند.
نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته؛امسال با استقبال چشمگیر و دور از انتظار شرکت های داخلی و همچنین کشورهای خارجی مواجه شده و در آن ۱۷کشور« اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی،ایتالیا ، آلمان ، برزیل، بلاروس، بلژیک، ترکیه، تونس ، دانمارک،روسیه، سوئیس،عمان، سوریه، فرانسه، هلند و هند حضور دارند.
این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۰۰۰/۷۵ مترمربع و در سالن های ۵، ۶، ۷،۸، ۹، ۲۷ ، ۳۵، ۳۸، ۳۸A ،۳۸B، ۴۰ ،۴۰A ، ۴۱ ، ۴۱B ،۴۴ یک ، ۴۴ دو و فضای بازسالنهای نمایشگاهی برپا می¬شود.
معرفی توانمندیها و پیشرفت های کشورمان در حوزه کشاورزی و غذایی،ارتقاء سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی،آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستآوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی،اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولید کنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان؛ مهمترین اهداف برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) است.
در بخش های مختلف این نمایشگاه انواع صنایع پروتئینی، انواع فرآورده های گوشتی، انواع فرآورده های لبنی،انواع غذاهای آماده و نیمه آماده؛صنایع تبدیلی-انواع کنسروهای غیرگوشتی،انواع خشکبار؛انواع سبزیجات خشک و معطر، عرقیات گیاهی، ادویه جات، چاشنی ها ،صنایع آشامیدنی،انواع فرآورده های آردی، انواع نان صنعتی، صنایع قند و نیشکر،فرآورده های روغنی، پخش و توزیع انواع فرآورده های غذایی، صنایع کشاورزی، صنایع وابسته و ماشین آلات و ادوات مربوطه،نهاده های کشاورزی،ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی،سیستم¬های آبیاری، گلخانه ، ماشین آلات بسته بندی، توزین و پرکن، ماشین آلات صنایع آردی، ماشین آلات صنایع کنسرو و کمپوت،ماشین آلات صنایع روغن ،ماشین آلات صنایع شیر و لبنیات و پنیر،ماشین آلات صنایع تبدیلی،ماشین آلات صنایع گوشت،ماشین آلات صنایع سردخانه،ماشین آلات صنایع غذایی سبک ،ماشین آلات صنایع غذایی مادر ،ماشین آلات تکمیلی صنایع غذایی،ماشین آلات عمومی صنایع غذایی،تصفیه و پالایش آب و بسته بندی،ارائه می شود.
حضور چشمگیر شرکت های دانش بنیان و استارتآپ ها از مهمترین بخش های بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی،مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته(ایران آگروفود) خواهد بود.
همزمان با برگزاری این نمایشگاه؛ چند همایش و کنفرانس تخصصی در مباحث موضوعی نمایشگاه توسط متخصصان، کارشناسان و دست اندرکاران صنعت غذایی و کشاورزی کشور برگزار خواهد شد.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته که به همت شرکت پالار سامانه برگزار می شود، از فردا تا ۳۰خرداد ماه هر روز از ساعت ۹ الی ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه¬های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

http://tejaratava.ir/?p=55790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.