• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
8

عملکرد مطلوب بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج

  • کد خبر : 44707
  • ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
عملکرد مطلوب بانک پاسارگاد در پرداخت تسهیلات ازدواج

بانک پاسارگاد، این بانک با هدف تسهیل شرایط ازدواج برای جوانان و مشارکت در این امر خداپسندانه به‌عنوان سنت حسنه و پسندیده پیامبر اکرم (ص) و اهل بیت مکرم آن بزرگوار تاکنون با اعطای ۷،۷۲۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، بیش از ۲،۲۳۱میلیارد ریال به زوج‌های متقاضی پرداخت کرده است که علاوه بر رشد مبلغ، از نظر تعداد فقره تسهیلات اعطایی نیز طی سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ نسبت به سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸، بیش از دوبرابر افزایش داشته است.

سقف تعیین‌شده برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هریک از متقاضیان ۷۰۰میلیون ریال است ولی در صورتی که متقاضی خانم (زوجه) زیر ۲۳ سال و متقاضی آقا (زوج) زیر ۲۵ سال سن داشته باشند، به استناد قانون بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، این مبلغ تا سقف یک میلیارد ریال قابل پرداخت است.

متقاضیان دریافت این تسهیلات در مرحله نخست می‌بایست درخواست خود را در سامانه تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج بانک مرکزی جمهوری اسلامی به نشانی ve.cbi.ir ثبت و از بین بانک‌های عامل، یکی را انتخاب و کد رهگیری دریافت نمایند. سپس پس از دریافت پیامک به شعبه بانک تعیین‌شده مراجعه فرمایند تا با تکمیل پرونده و مدارک موردنظر مراحل پرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

http://tejaratava.ir/?p=44707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.