• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

عملکرد شعب استان سمنان مطلوب و قابل قبول است

  • کد خبر : 87017
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
عملکرد شعب استان سمنان مطلوب و قابل قبول است

جلسه کمیته راهبردی شعب استان با حضور مدیرعامل و هیئت همراه در محل ساختمان مدیریت شعب برگزار شد.

محمد شیخ حسینی مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: آمار و ارقام ارائه شده از سوی مدیر استان و روسای شعب و مدیر امور استان ها و شعب نشانگر عملکرد مناسب و مورد قبول استان است.

وی هدف از حضور خود را در استان سمنان، ملاقات نزدیک با همکاران و تقدیر و تشکر از عملکرد مطلوب کلیه همکاران در کنار علیرضا اکبری مدیر شعب استان بیان کرد.

در ابتدای جلسه علیرضا اکبری به تشریح عملکرد استان در پایان سال ۱۴۰۱ و مقایسه آن با ابتدای حضور خود در سمنان از سال ۱۳۹۷ پرداخت و اعلام کرد:استان سمنان با پرداخت بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات در بخش های مختلف اقتصادی، به میزان ۱۹۰ درصد برنامه عملیاتی را در پایان سال ۱۴۰۱ محقق کرده است.

وی خاطر نشان کرد: به میزان بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال وصولی تسهیلات و همچنین ۲٫۲۰۰ میلیارد ریال وصولی مطالبات غیر جاری به ترتیب باعث تحقق ۲۰۶ و ۱۱۷ درصدی برنامه عملیاتی شده است.

در این سفر شهرام بخشا معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، صیاد رحمان پور مدیر امور استان ها و شعب و سیدحسن حسینی مطلق سرپرست دفتر مرکزی حراست در معیت مدیرعامل از سه شعبه مرکزی سمنان، ولیعصر سمنان و مهدیشهر نیز بازدید به عمل آوردند. در این بازدیدها مدیرعامل ضمن گفتگو با پرسنل شعب و مدیریت شعب مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

http://tejaratava.ir/?p=87017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.