• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3
در نهمین جلسه هیات مدیره انجمن صورت گرفت،

عضویت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی

  • کد خبر : 43304
  • ۱۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳
عضویت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی
درخواست عضویت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در نهمین جلسه هیات مدیره انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی با اتفاق آراء به تصویب رسید.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و اموربین الملل نمایشگاه شهرآفتاب. نهمین جلسه هیات مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی صبح امروز با حضور اعضای هیات مدیره این انجمن در سالن جلسات نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.
در این جلسه درخواست عضویت نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب مورد بررسی قرار گرفت و با اتفاق آراء به تصویب رسید.
در این جلسه و در راستای گشایش فصل جدیدی از فعالیت‌های تجاری نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب موارد متعددی مورد بحث و گفتگو قرار گرفت. که یکی از این موارد نحوه همکاری فی مابین نمایشگاه‌شهرآفتاب و انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی است.

به دنبال تعطیلی نمایشگاه تهران نیستیم

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب در این نشست با اشاره به این مورد که شهرآفتاب متعلق به تمامی برگزارکنندگان نمایشگاهی است. اظهار داشت: نگاه ما به بحث صنعت نمایشگاهی کشور نگاه ملی است و به دنبال تعامل با تمامی مراکز نمایشگاهی کشور هستیم.
قادری با اشاره به اینکه به غلط این موضوع را مطرح می کنند که با انتقال نمایشگاه ها به دنبال تعطیلی شرکت نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران هستند. گفت: ما هیچگاه به دنبال تعطیلی سایت نمایشگاه تهران  نیستیم.  بحث انتقال مکان برگزاریهای نمایشگاهها به شهرآفتاب مطرح شده است.
در ادامه این نشست مرتجی رئیس هیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های‌خارجی با اشاره به اینکه در پایتختهای کشورهای مختلف چندین سایت نمایشگاهی وجود دارد. تهران نیز از این مساله مستثنی نبوده و در صورت رونق اقتصادی از ظرفیتهای دو سایت می توان به خوبی استفاده کرد.
آدینه یکی دیگر از اعضای هیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی با اشاره به ظرفیتهای نمایشگاهی شهرآفتاب. عنوان کرد: شهرآفتاب می‌تواند یکی از برگترین سایتهای نمایشگاهی برای برگزاری نمایشگاه های خارجی در داخل کشور باشد.
صدرزاده‌نایب‌رئیس‌انجمن با اشاره به ظرفیتهای عظیم شهرداری تهران در کمک به برگزاری نمایشگاه‌های خارجی خواستار حمایت شهرداری از برگزاری نمایشگاه‌ها در خارج از کشور شد.
 
رجب زاده دبیرانجمن برگزارکنندگان نمایشگاه خارجی نیز با بیان اینکه در گذشته همکاری خوبی با نمایشگاه بین‌المللی شهرآفتاب داشته‌ایم. عنوان کرد: شهرآفتاب پتانسیلهای بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌ها به‌ویژه نمایشگاه‌های بین‌المللی دارد. که امیدواریم به زودی از این ظرفیتهای استفاده شود.
 
معتمدی کیا نیز در این نشست با اشاره به برگزاری دو دوره نمایشگاه AMB  آلمان در شهرآفتاب، گفت: برگزاری نمایشگاه AMB  در شهرآفتاب برخلاف تصورات بسیار موفق بود که این نشان از ظرفیتهای بسیار خوب این مجموعه دارد.
 
در پایان این جلسه اعضای انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های خارجی و رویدادهای تجاری و صادراتی به پاس حمایتهای صورت گرفته از محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه شهرآفتاب تقدیر کردند.

http://tejaratava.ir/?p=43304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.