• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

عزم پتروشیمی کارون برای ساخت کاتالیست رانی نیکل/ صرفه‌جویی ۱۸۰ میلیاردی با پیشنهاد یک شرکت دانش بنیان

  • کد خبر : 76903
  • ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱
عزم پتروشیمی کارون برای ساخت کاتالیست رانی نیکل/ صرفه‌جویی ۱۸۰ میلیاردی با پیشنهاد یک شرکت دانش بنیان
مدیرعامل پتروشیمی کارون در حاشیه چهارمین رویداد حمایت از ساخت داخل در صنعت‌پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش با حضور در غرفه شرکت نانو پارس اسپادانا تفاهم‌نامه همکاری با موضوع ایجاد دانش فنی، تولید و ساخت کاتالیست رانی نیکل جهت فرآیند هیدروژناسیون دی نیترو تولوئن و نیتروبنزن را به امضا رساند.


به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، علیرضا صدیقی‌زاده با حمایت از شرکت نانو پارس اسپادانا جهت ادامه روند خودکفایی، گفت: جناب شجاعی زاده به ما گفتند که کاتالیست رانی نیکل را جایگزین کاتالیست پلاتین و پالادیوم کنید و ما هم اطمینان کردیم و مزد این اعتماد را نیز مطمئنیم دریافت خواهیم کرد.
وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم نامه هزینه تمام شده ما از ۲۰۰ میلیارد تومان سالانه به ۲۰ میلیارد تومان کاهش پیدا خواهد کرد.
مدیر شرکت نانو پارس اسپادانا نیز ضمن تشکر از اعتماد پتروشیمی کارون گفت: با تمام توان برای اجرای هرچه بهتر تولید کاتالیست رانی نیکل، تلاش خواهیم کرد.
در ادامه مدیرعامل شرکت پتروشیمی کارون، از غرفه شرکت گسترش افزار، سازمان حفاظت محیط زیست، پارک فناوری پردیس و… بازدید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=76903

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.