• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
با صدور پیامی از سوی مدیرعامل گروه فولاد مبارکه مطرح شد؛

عزت و سربلندی گروه فولاد مبارکه مرهون تلاش کارگران مجاهد و خدوم این مجموعه است

  • کد خبر : 83851
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۸
عزت و سربلندی گروه فولاد مبارکه مرهون تلاش کارگران مجاهد و خدوم این مجموعه است

مدیرعامل گروه فولاد مبارکه با صدور پیامی به مناسبت روز کار و کارگر، این روز را به جامعه کارگران کشور و همه مردم شریف ایران، به‌ویژه کارگران متعهد و پرتلاش گروه فولاد مبارکه تبریک گفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار فولاد، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در اهمیت حفظ کرامت و تکریم کارگر همین بس که پیامبر اکرم (ص) دست کارگرى را بالا بردند و فرمودند: «این دستى است که هیچ‌گاه آتش جهنم آن را نمی‌سوزاند، این دستى است که خدا و رسولش آن را دوست مى‌دارد و کسى که از دسترنج خود روزى‌اش را فراهم کند، خداوند با نظر رحمت به او مى نگرد.»

همچنین رهبر معظم انقلاب اسلامی در طلیعه سال جدید از تولید به عنوان یک کار اساسی در اقتصاد کشور و از نقش ویژه کارگران در تحقق این کار اساسی به عنوان نقشی انکار نشدنی یاد فرمودند. به یقین در سال «مهار تورم، رشد تولید»، این کارگران دلسوز و متعهد کشور هستند که همچنان کمر همت بسته اند تا با تکیه بر پشتکار، خلاقیت و نوآوری در راستای تحقق این شعار راهبردی گام بردارند و در سایه تلاش و هم‌افزایی دیگر متخصصان و فعالان بخش تولید، زمینه رشد، خودکفایی و رونق فضای کسب و کار را فراهم آورند.

در واقع کارگران در زمره مجاهدان فی‌سبیل‌الله به‌شمار می‌روند و با توجه به نقش‌آفرینی ویژه آن‌ها در استقلال و پیشرفت میهن، باید ضمن پاسداشت زحمات این عزیزان شرایطی فراهم کنیم که این سکان داران و پیشرانان پروژه های تولید و توسعه در فضایی کاملا ایمن و با فراغ بال بتوانند خلاقیت ها و توانایی های خود را در این مسیر بروز و ظهور دهند.
اگر امروز نقش بی بدیل گروه فولاد مبارکه را در صنعت و اقتصاد کشور مشاهده می کنیم این عزت و سربلندی مرهون تلاش کارکنان و کارگران مجاهد و خدوم گروه است. 

اینجانب بر خود لازم می‌دانم، روز جهانی کار و کارگر را به جامعه کارگران کشور و همه مردم شریف ایران، به‌ویژه کارگران متعهد و پرتلاش گروه فولاد مبارکه که در خط مقدم عرصه تولید و اقتصاد کشورمشغول فعالیت هستند، تبریک و تهنیت عرض نموده و از همت والای کارگران در به حرکت درآوردن چرخ تولید قدردانی کنم.
از درگاه خداوند متعال برای این قشر زحمت‌کش و خانواده‌های محترم آنان، آرزوی، سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.
                                                                                            


                                                                                                      محمدیاسر طیب‌نیا
                                                                                                  مدیرعامل فولاد مبارکه

http://tejaratava.ir/?p=83851

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.