• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

عرضه عمده سهام غیرمدیریتی “وتعاون” در فرابورس

  • کد خبر : 72174
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۶
عرضه عمده سهام غیرمدیریتی “وتعاون” در فرابورس

شرکت کارگزاری ستاره جنوب ( سهامی خاص)، شرکت گروه مالی ملل(سهامی خاص)، در نظر دارد تعداد ۲۳۵ میلیون سهم معادل ۴٫۷ درصد را بطور عمده و نقد از طریق بازار دوم فرابورس ایران به فروش برساند، تاریخ عرضه سهام روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱٫۱۰٫۱۸ و قیمت پایه هر سهم ۳۰۰۰ ریال تعیین شده است.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه تعاون، شرکت فرابورس ایران از عرضه عمده سهام غیرمدیریتی شرکت بیمه تعاون خبر داد.
بر اساس این گزارش، تعداد ۲۳۵٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم معادل ۴٫۷ درصد به طور عمده و نقد از طریق بازار دوم فرابورس به فروش می‌رسد.
گفتنی است، تاریخ عرضه روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۸ تعیین شده است.

شایان ذکر است، نماد شرکت بیمه تعاون در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۲ به عنوان یکصد و پنجاه و دومین نماد معاملاتی بازار پایه فرابورس در گروه بیمه و صندوق بازنشستگی فعالیت خود را آغاز کرده و نخستین شرکتی بود که تمام پذیره نویسی آن تنها از طریق فرابورس و شبکه کارگزاری انجام شد.
این مهم سبب شد تا رئیس وقت اداره عملیات بازار فرابورس ایران در خرداد ۱۳۹۴ با اشاره به استقبال معاملات صورت گرفته شرکت بیمه تعاون مطرح کند: «معاملات بیمه تعاون به عنوان نماینده شرکت های تعاونی در فرابورس ایران حاکی از آمادگی فرابورس برای ورود دیگر شرکت های تعاونی به بازار پایه است».

همچنین در روز ۱۴ دی ماه ۱۴۰۰، شرکت بیمه تعاون، با سرمایه اسمی ۵۰۰ میلیارد تومان، به عنوان یکصد و نودمین شرکت در بازار دوم فرابورس ثبت شد.

http://tejaratava.ir/?p=72174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.