• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

طرح تسهیلاتی بانک دی ویژه بانوان معرفی شد

  • کد خبر : 15902
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱
طرح تسهیلاتی بانک دی ویژه بانوان معرفی شد

بانک دی با هدف تکریم بانوان کشور، طرح تسهیلاتی ویژه بانوان را اجرایی کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در این طرح که با هدف ارج نهادن به بانوان کشور اجرایی شده است، تمامی بانوان شاغل و غیرشاغل می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری در بانک دی از مزایای این طرح بهره‌مند شوند.
بر اساس این گزارش، در این طرح که از ابتدای اسفندماه سال جاری آغاز شده است، تمامی بانوان شاغل و غیرشاغل کشور می‌توانند با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری با حداقل مبلغ ۲۰ میلیون ریال، از محل امتیاز میانگین حساب خود، کارت اعتباری حداکثر به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال، با نرخ ۱۸ درصد و اقساط ۳۶ ماهه دریافت کنند.
امکان واگذاری امتیاز دریافت تسهیلات به همسر یا فرزندان و ارائه خدمات بیمه‌ای مانند ارائه تخفیف در انواع بیمه‌نامه برای افتتاح‌کننده حساب یا همسر و فرزندان وی از دیگر مزایای جانبی این طرح است.
همچنین بانوانی که پیش از اجرای این طرح نزد بانک دی حساب داشته‌اند نیز می‌توانند از مزایای طرح تسهیلاتی ویژه بانوان بهره‌مند شوند.
متقاضیان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک دی در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی به شماره تلفن۲۸۹۳۰ تماس بگیرند.

http://tejaratava.ir/?p=15902

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.