• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی

  • کد خبر : 61911
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۲
ضرورت حرکت به سمت تولید خودروهای برقی و هیبریدی

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی حذف خودرو ناقص از فرآیند تولید ایران‌خودرو را اقدام مدیریتی بسیار مناسب و بجایی برشمرد و گفت: علاوه بر خالی شدن پارکینگ‌ها، تحویل خودروها رضایتمندی مشتریان را به دنبال داشته و سبب ایجاد روند کاهشی قیمت بازار با افزایش عرضه شده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد حسینی‌کیا در حاشیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو، سیر تغییرات و رشد این صنعت را مناسب توصیف کرد و گفت: هرچند در برخی حوزه‌ها به دلیل شرایط تحریمی پیشرفت به کندی صورت گرفته، اما در حال حاضر و در مجموع این صنعت در شرایط مناسبی قرار دارد.
وی افزود: خودروسازان داخلی به این نتیجه رسیده‌اند که باید رقابتی کار کنند و از طریق تولید مشترک و افزایش تیراژ تولید، محصولی اقتصادی را به بازار عرضه کنند.
وی بر تولید و عرضه خودروی با کیفیت، صادرات محور و ارزان قیمت تاکید کرد و گفت: افزایش تیراژ سبب کاهش بهای تمام شده خودرو می‌شود و باید خودروسازان این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا، طراحی خودرو هیبریدی ایران‌خودرو را اقدامی بسیار مناسب توصیف کرد و گفت: خودرو تارا هیبرید یکی از جذابیت‌های نمایشگاه بود و باید تلاش کنیم تا صنعت خودرو  کشور و از جمله ایران خودرو به سمت تولید انبوه خودروهای برقی و هیبریدی حرکت کند.
وی ضمن تاکید بر افزایش کیفیت و ایمنی محصولات داخلی گفت: در این زمینه دولت نیز باید تسهیلات لازم را به خودروسازان اختصاص دهد تا آن ها بتوانند در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای سرعت عمل بیش‌تری داشته باشند.
وی اظهار امیدواری کرد، این روند در محصولات جدید نیز ادامه دار باشد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌کیا طرح تحول کیفیت محصولات ایران‌خودرو را اقدام مهمی برای جلب رضایت بیش تر مشتریان خواند و گفت: باید برای افزایش اعتماد مشتریان اقدامات مشابهی صورت گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=61911

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.