• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
1
در گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات ایمیدرو و شرکت‌های تابعه به میزبانی شرکت فولاد مبارکه مطرح شد؛

ضرورت به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری

  • کد خبر : 86620
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
ضرورت به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری
محسن آذرمهر، مسئول فناوری اطلاعات ایمیدرو، هدف از برگزاری گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات ایمیدرو و شرکت‌های تابعه را به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری میان این شرکت‌ها عنوان کرد.

محسن آذرمهر، مسئول فناوری اطلاعات ایمیدرو، هدف از برگزاری گردهمایی مدیران فناوری اطلاعات ایمیدرو و شرکت‌های تابعه را به اشتراک گذاشتن تجارب فولاد مبارکه در حوزه تحول دیجیتال و امنیت سایبری میان این شرکت‌ها عنوان کرد و گفت: تجاربی که فولاد مبارکه در حین برخورد با حمله سایبری داشته برای دیگر صنایع کشور بسیار ارزشمند است. فولاد مبارکه یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال ایمیدرو در حوزه فناوری اطلاعات است که می‌تواند در انتقال تجربیات تأثیرگذاری زیادی داشته باشد و سایر شرکت‌های زیرمجموعه ایمیدرو نیز باید فولاد مبارکه را الگو و سرلوحه برنامه‌ها و اقدامات خود در این حوزه قرار دهند.

🔸امیر گودرزی، مدیر سیستم‌ها و فناوری اطلاعات فولاد مبارکه در این نشست گفت: امنیت سایبری و تحول دیجیتال دو بال فناوری اطلاعات شرکت فولاد مبارکه برای حرکت در مسیر آینده است، بنابراین تحول دیجیتال باید در بستر امنیت سایبری تقویت شود. کلیه پروژه‌های تحول دیجیتال فولاد مبارکه پس از حمله سایبری مجدداً بررسی و بازتعریف شده‌اند، پیوست‌های امنیتی این پروژه‌ها مجدداً مورد ارزیابی قرار گرفته و طراحی‌های آن براساس معیارهای روز دنیا در حال تغییر است. مسیر سخت و پرچالشی را پیش روی داریم اما متعهد به تحقق اهداف خود در حوزه تحول دیجیتال هستیم.

http://tejaratava.ir/?p=86620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.