• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

صورت‌های مالی شرکت اطمینان گستردانا تصویب شد

  • کد خبر : 80596
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
صورت‌های مالی شرکت اطمینان گستردانا تصویب شد

جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت اطمینان گستردانا با حضور اعضای مجمع و سهامداران برگزار شد و صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ این شرکت به تصویب رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، در این مجمع که روز ۲۴ اسفند ماه جاری به ریاست سعید شیرزادی رئیس مجمع در محل سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، پس از رسمیت یافتن جلسه، دکتررضا جعفری به عنوان ناظر اول، سلمان حسینی صفا به عنوان ناظر دوم و حسن زیادخانی قاسمی به عنوان منشی انتخاب شدند و موسسه بانیان نیک‌تدبیر نیز به عنوان حسابرس و بازرس قانونی در این جلسه حضور داشت. گفتنی است در آغاز این مجمع، سلمان حسینی‌صفا مدیرعامل شرکت اطمینان گستردانا گزارش هیات مدیره از روند فعالیت‌های این شرکت و اقدامات انجام شده از ابتدا تاکنون را تشریح کرد و پس از آن صورت‌های مالی منتهی به ۳۰ آذر ماه سال ۱۴۰۱ توسط حسابرس و بازرس قانونی به صورت بند به بند قرائت و در پایان نیز به تصویب اعضای مجمع رسید.
انتخاب موسسه بانیان نیک‌تدبیر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی برای یک دوره دیگر، انتخاب روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی‌کثیرالانتشار و تقسیم سود به میزان ۱۰۰ میلیارد ریال بین سهامداران، از دیگر مصوبات این مجمع بود.
دکتر جعفری به عنوان ناظر اول در این جلسه با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام شده برای این شرکت، به اقدامات زیرساختی صورت گرفته به منظور ایجاد یک گروه مالی اشاره و تاکید کرد: امیدوارم با تلاش و همت همکاران، شرکت اطمینان گستردانا در دوره جدید مالی با افزایش سرمایه و انجام عملیات سود‌سازی بتواند نقش تاثیر‌گذاری در بازارهای مالی ایفا کند.
به گفته ایشان، در آینده نزدیک با راه‌اندازی هلدینگ مالی و اقتصادی و با افزایش میزان سرمایه‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلفی همچون بازارگردانی، سبدگردانی، صرافی، و از این دست، شرکت اطمینان گستردانا نقش و حضور فعالی در بازار اقتصادی کشور ایفا خواهد کرد.

http://tejaratava.ir/?p=80596

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.