• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1
دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران در نشست ویژه آسیب شناسی صنعت بیمه و همایش بزرگ اربعین:

صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود آینده را رقم خواهد زد

  • کد خبر : 72900
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸
صنعت بیمه با نگاه به عملکرد گذشته خود آینده را رقم خواهد زد
نگاه آینده نگر به کیفیت عملیات بیمه گری در آیین باشکوه و بین المللی اربعین با بهره گیری از تجارب گذشته، راهگشا خواهد بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سندیکای بیمه گران ایران، دکتر سید محمد کریمی که نشست ویژه ستاد اربعین صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود:احصای کاستی های احتمالی دیروز در حقیقت زمینه ساز خدمات بی نقص فرداست و صنعت بیمه با تمام ظرفیت های انسانی و توان فنی خود در این عرصه حاضر خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: انسجام بخشی به فعالیت های مردمی از تکالیف حاکمیت است و صنعت بیمه نیز در راستای مسئولیت های خود برای تامین امنیت خاطر و اطمینان زائران بین الحرمین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
دکتر کریمی در پایان به ابراز امیدواری کرد که به زودی زمینه های لازم برای تقدیر از خادمان بیمه ای همایش جهانی اربعین فراهم شود.
گفتنی است در این نشست، مهندس مجید بهزادپور _ رئیس کل بیمه مرکزی_ با ابرازخرسندی از عملکرد تمامی ارکان صنعت بیمه در همایش بین المللی اربعین از برنامه ریزی شایسته و هماهنگی های دقیق سندیکای بیمه گران ایران به عنوان یک الگوی خاص یاد کرد و خواستار ادامه این روند شد.

http://tejaratava.ir/?p=72900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.