• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2
پگاه در مهمترین رویداد سال صنعت نوشیدنی‌ها درخشید

صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها

  • کد خبر : 64413
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
صنایع شیر ایران تنها غرفه برتر در نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها
شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، به‌عنوان تنها غرفه برتر در نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، معرفی شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، در آئین اختتامیه نهمین نمایشگاه بین‌المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته، لوح و تندیس تنها غرفه برتر این نمایشگاه به شرکت صنایع شیر ایران، اعطا شد.

🔹در این نمایشگاه، پگاه با برپایی غرفه از محصولات نوشیدنی ۵ شرکت‌ پگاه تهران، آذربایجان غربی، گیلان، خوزستان و اراک در سالن ۷، در این رویداد بین المللی حضوری پر قدرت داشت.

🔸نهمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی‌ها، چای، قهوه و صنایع وابسته با حضور ۸۸ شرکت داخلی و دو شرکت خارجی از کشورهای ترکیه و برزیل در سالن های ۶-۷ و ۲۷ حضور داشتند.

🔹در این رویداد، صنایع شیر ایران، علاوه بر معرفی محصولات در سالن ۷، با برپایی غرفه فروش، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، سمپل نوشیدنی و اسپانسری سومین چالش لاته آرت و رونمایی از محصولات جدید پگاه خوزستان با حضور دکتر علی اصغر محمدپور مدیرعامل صنایع شیر ایران، حضوری پر قدرت داشت.

🔸مذاکره با هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی، بررسی رفع موانع تولید و بازار با حضور مقامات، مسئولین و نمایندگان مجلس از جمله آرا شارودیان نماینده تهران و عضو فراکسیون عمران مجلس از جمله برنامه‌های چهار روز حضور در این رویداد بین المللی بود.

🔹گفتنی است، در این رویداد که همزمان با نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات برگزار شد، طی مذاکره سید جعفر میر مدیرعامل پگاه تهران با رئیس انجمن شیرینی و شکلات ایران مقرر شد، در اولین فرصت ممکن و در راستای توسعه تعاملات بازدید از پگاه تهران، صورت گیرد.

http://tejaratava.ir/?p=64413

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.