• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

صدور دستور توقف ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر

  • کد خبر : 54701
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
صدور دستور توقف ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر

عضو هیات مدیره از صدور دستور توقف ارسال پیامک به متقاضیان مسکن مهر خبر داد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن-هیبنا، سیدمحسن فاضلیان در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس ضمن تشریح جزئیات توقف ارسال پیامک به متقاضیان اظهار داشت: بعد از دریافت گزارش هایی مبنی بر ارسال پیامک به متقاضیان پروژه های غیر مشمول تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور برای تعیین تکلیف واحدهای احداثی طرح مسکن مهر ، دستور توقف ارسال پیامک به متقاضیان صادر شد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این پیامک های ارسالی برای برخی متقاضیان مشکلاتی را به وجود آورده بود. از این رو با توجه به اینکه هنوز مهلت قانونی افزایش نرخ سود تسهیلات مسکن مهر، برای بانک مسکن فرا نرسیده است، ارسال آن به متقاضیان متوقف شد.

عضو هیات مدیره بانک مسکن همچنین افزود: این دستور از تاریخ ۲۹ اردیبهشت ماه به تمام شعب بانک مسکن در سراسر کشور ابلاغ شده و برای مدیران مربوطه لازم الاجراست.

سیدمحسن فاضلیان در پایان عنوان کرد: مدیریت های شعب همچنین موظف شدند با بهره گیری از ابلاغیه صادر شده، به صورت مستمر به برقراری ارتباط و تعامل با مدیران کل نهادهای متولی در استان های مختلف اقدام کنند تا شاهد افزایش چشمگیر فروش اقساطی تسهیلات طرح مسکن مهر و تحقق اهداف تعیین شده بانک مسکن باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=54701

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.