• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

صدای رساتری برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه خواهیم بود

  • کد خبر : 71356
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
صدای رساتری برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه خواهیم بود

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت:شورای استان اصفهان به‌عنوان عالی‌ترین مقام مردمی در استان اصفهان، می‌تواند از دستاوردها و استراتژی‌های فولاد مبارکه که بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور است، حمایت کند،

 به گزارش تجارت آوا به نقل از ایراسین، رئیس شورای اسلامی استان اصفهان که به‌همراه سایر اعضای این شورا از فولاد مبارکه بازدید می‌کرد، در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل فولاد مبارکه گفت: مجموعه شوراهای استان متشکل از نمایندگان ۲۸ شهرستان که در استانداری به نام شورای استان اصفهان و به‌عنوان شورایی فرادست در استان‌ها ایفای نقش می‌کند، از ظرفیت‌های خود برای حمایت از فولاد مبارکه استفاده خواهد کرد.

جواد توحیدی‌راد ادامه داد: شورای استان اصفهان به‌عنوان عالی‌ترین مقام مردمی در استان اصفهان، می‌تواند از دستاوردها و استراتژی‌های فولاد مبارکه که بزرگ‌ترین تولیدکننده فولاد کشور است، حمایت کند، به‌ویژه در فضایی که امروز مردم، صنایع و خاصه فولادسازان کشور را یکی از متهمان اصلی آلودگی می‌دانند و دشمن نیز روی نقاط قوت نظام جمهوری اسلامی دست گذاشته و سعی دارد آن‌ها را مورد فشار قرار دهد.

نمایندگان شوراها می‌توانند با شفافیت هرچه بیشتر دستاوردهای فولاد مبارکه را به سمع و نظر مردم برسانند

وی بازدید خود و هیئت همراه از خطوط تولید فولاد مبارکه را بسیار ارزشمند خواند و گفت: با مشاهده عملکرد خوب فولاد مبارکه در تولید، محیط‌زیست و تصفیه پساب‌های صنعتی و خانگی و استفاده از آن‌ها در جریان تولید، نمایندگان شوراها می‌توانند با شفافیت هرچه بیشتر، این دستاوردها را به سمع و نظر مردم برسانند.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان گفت: بازدید از فولاد مبارکه و مشاهده زحمات کارکنان این شرکت این ذهنیت را در ما ایجاد کرد که ما نه‌تنها نمایندگان مردم، بلکه نماینده فولاد مبارکه نیز هستیم و از عملکرد و استراتژی‌های این صنعت دفاع خواهیم کرد و در کنار این صنعت و پشتیبان آن خواهیم بود.

بر آن شدیم که رسانه خوبی برای دستاوردهای صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم

توحیدی‌راد با تأکید بر اینکه متأسفانه بعضاً دستاوردهای این شرکت مورد کم‌لطفی و بعضی نقاط قابل‌بهبود آن به‌شدت موردحمله برخی ناآگاهان داخلی و دشمنان خارجی قرار گرفته است، تصریح کرد: به همین دلیل بر آن شدیم تا با حضور در فولاد مبارکه و بازدید نزدیک از خطوط تولید این شرکت، ضمن آگاهی هرچه بیشتر از توفیقات آن، رسانه خوبی برای دستاوردهای صنعتی نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم و تلاش خواهیم کرد تا به رسالت خود در این حوزه که آگاهی هرچه بیشتر مردم به‌طور شفاف و دقیق و صحیح است عمل نماییم. به‌طور قطع شوراها نمایندگان برانگیخته از بطن جامعه هستند که به‌خوبی می‌توانند حقایق را اطلاع‌رسانی کنند.

وی عنوان کرد: خوشبختانه فولاد مبارکه به‌خوبی نشان داده است که متعهدانه به تولید و مسئولیت‌های اجتماعی خود عمل کرده و در ادامه نیز برنامه‌های بسیار قوی‌تری برای این حوزه‌ها در دست اجرا دارد.

رئیس شورای اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد با تشکیل کارگروه‌هایی موضوعات مطرح فی‌مابین شهرستان‌های استان و فولاد مبارکه را پیگیری کنیم و صدای رساتری برای اطلاع‌رسانی دستاوردهای فولاد مبارکه باشیم.

گفتنی است در این جلسه، مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن استماع دیدگاه‌های اعضای این شورا، رویکرد فولاد مبارکه در تولید ملی، بهبود فرایندهای زیست‌محیطی با سرمایه‌گذاری در تولید و به‌کارگیری انرژی‌های تجدیدپذیر، اشتغال‌زایی، توسعه علم و فناوری صنعت فولاد کشور با استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها و همچنین استراتژی شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی را برای حاضران تبیین کرد.

http://tejaratava.ir/?p=71356

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.