• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1
در نشست صمیمانه مدیرعامل بیمه البرز با اصحاب رسانه :

شوکا محصولی جدید در صنعت بیمه است

  • کد خبر : 83756
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
شوکا محصولی جدید در صنعت بیمه است
مدیرعامل شرکت بیمه البرز در گفت و گو با خبرنگاران، اعلام کرد: تولید محصولات نوین بیمه ای از سیاست های بیمه البرز است که طراحی و عرضه محصول جدید و منحصر به فرد در رشته بیمه زندگی با عنوان " شوکا" در همین راستا است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی با اشاره به این که نام گذاری شوکا برگرفته از نام کوچک ترین گوزن مینیاتوری در حال انقراض جنگل های هیرکانی است، گفت: در اهداف بیمه‌نامه شوکا علاوه برگسترش فرهنگ بیمه به ویژه افزایش ضریب نفوذ بیمه های زندگی در کشور،  نگرانی‌هایی از جنس حفظ محیط زیست نیز وجود دارد و با انتخاب نام شوکا قصد داریم این گونه نادر حیات وحش ایران را به مردم بشناسانیم.
وی با انتقاد از کمبود محصولات جدید در صنعت بیمه اظهار داشت: رقابت بیمه گران به محصولات موجود محدود شده که آن هم با نرخ شکنی و رفتارهای غیرحرفه ای برخی از شرکت های بیمه ای مواجه است.
رضایی ضمن تاکید بر این که  شرکت بیمه البرز تحت هیچ شرایطی از چارچوب های فنی عدول نکرده و نرخ غیرفنی ارایه نمی دهد، گفت: این شرکت  با اتکا به توان فنی و برتری در تعدادی از شاخص های بیمه ای، تولید محصولات جدید بیمه ای را در دستور کار دارد که عرضه طرح بیمه زندگی شوکا یکی از همین محصول های نوین است.
به گفته موسی رضایی، بررسی‌ها نشان می دهد  طی دو سال اخیر، ضریب نفوذ بیمه‌های زندگی به دلیل امتناع مشتریان از خرید با توجیه بالا بودن نرخ تورم، سیر نزولی داشته است و این در حالیست که بیمه البرز برای رفع این دغدغه، در طرح شوکا، هم مدت زمان بیمه نامه را کوتاه‌تر کرده و هم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، تامین مالی این بیمه نامه را برعهده گرفته تا مشتریان حق بیمه خود را به صورت اقساط پنج ساله و در قالب تسهیلات قرض الحسنه به بانک مذکور پرداخت کنند.
مدیرعامل بیمه البرز در پایان از اجرای طرح هوشمندسازی تمامی عملیات های بیمه گری و سرمایه گذاری در بیمه البرز تا پایان سال جاری خبرداد.
در این نشست همچنین اصحاب رسانه هم به بیان سوالات خود در خصوص چگونگی اجرای طرح شوکا پرداختند.

http://tejaratava.ir/?p=83756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.