• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
4

شعبه شبستر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به محل جدید منتقل شد

  • کد خبر : 54453
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
شعبه شبستر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به محل جدید منتقل شد

شعبه شبستر بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان شرقی به‌منظور بهبود دسترسی به شعبه و افزایش رفاه مشتریان برای دریافت خدمات بانکی به محل جدید انتقال پیدا کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با حضور «مجید خسروی» رئیس اداره کل پشتیبانی، «احمدرضا فرجی» معاون امور شعب استان‌ها و «احمدرضا صمدی» مدیر شعب بانک استان آذربایجان شرقی، صاحبان صنایع، مسئولان شهر و جمعی از خیران و مشتریان ارزنده بانک، به منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه و تسهیل و گسترش بستر استفاده متقاضیان از خدمات قرض‌الحسنه، شعبه شبستر (۲۰۱۴) به محل جدید منتقل شد.
در مراسم افتتاح ساختمان جدید شعبه شبستر، رئیس اداره کل پشتیبانی گفت: سقف پرداخت وام قرض‌الحسنه ضروری برای اشخاص حقیقی از ۵۰ به ۲۰۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه و سقف اعطای وام اشتغالزایی برای کسب‌و‌کارهای خرد و کوچک از ۱۰۰ به ۵۰۰ میلیون تومان با دوره بازپرداخت حداکثر ۸۴ ماهه افزایش یافته است.
خسروی افزود: این موضوع می‌تواند انگیزه بیشتری برای اقشار مختلف ایجاد کند تا خدمات بانکی مورد نیاز خود را از بانک‌ قرض‌الحسنه مهر ایران دریافت کنند.
۳۰ درصد وام‌های تکلیفی شبستر را بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را پرداخت
در این مراسم مدیر شعب استان آذربایجان شرقی نیز اظهار داشت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان نخستین و بزرگ‌ترین بانک قرض‌الحسنه کشور، یکی از محورهای اصلی پرداخت وام خود را توانمندسازی مددجویان نهادهای حمایتی و گره‌گشایی از کار محرومان قرار داده است.
صمدی گفت: بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۳۰ درصد وام‌های تکلیفی شامل وام ازدواج، وام‌های کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و… در شهرستان شبستر را پرداخت کرده است.
وی همچنین جایگاه کنونی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران را از نتایج برکات قرض‌الحسنه دانست و بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه در بین آحاد مردم و توانمندسازی نیازمندان جامعه از طریق پرداخت وام قرض‌الحسنه تأکید کرد.
شعبه شبستر در سال ۱۳۹۰ افتتاح شده و در حال حاضر هزار میلیارد ریال منابع دارد و بیش از ۱۵هزار نفر از مشتریان بانک در این شعبه حساب دارند.
این شعبه تا کنون ۸۷۳۰ فقره وام به ارزش بیش از ۸۶۴ میلیارد ریال پرداخت کرده که از آن جمله ۲۹۵ فقره وام ازدواج، ۶۳ فقره وام به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و ۲۰ فقره نیز به معرفی شدگان سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
از این پس، مشتریان محترم بانک می‌توانند برای دریافت خدمات از این شعبه به آدرس شبستر، بلوار بسیج، تقاطع خیابان پاسداران مراجعه کنند.

http://tejaratava.ir/?p=54453

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.