• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

شعبه سرپرستی استان البرز بیمه رازی افتتاح شد

  • کد خبر : 55513
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
شعبه سرپرستی استان البرز بیمه رازی افتتاح شد

آئین افتتاح شعبه سرپرستی بیمه رازی در استان البرز با حضور دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی برگزار و فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در حاشیه رونمایی از تمبر ضامن آهو در راستای حمایت بیمه رازی از آهوی ایرانی، از تلاش‌های مدیرعامل و مجموعه بیمه رازی در راستای حمایت از محیط زیست و پوشش بسیار خوب بیمه‌ای محیط‌بانان تقدیر کرد.

 آئین افتتاح شعبه سرپرستی البرز بیمه رازی با حضور دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور، دکتر جباری مدیرعامل بیمه رازی، اعضای هیات مدیره بیمه رازی، رئیس پلیس راهور استان البرز و سایر مدیران و مسئولان برگزار شد.

نگاه درازمدت مدیرعامل بیمه رازی سبب سرمایه‌گذاری بیشتر در استان پرظرفیت البرز شد.

محمد کریمی دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران نیز در این مراسم گفت: بیمه گران دلسوزان و مدافعان اقتصاد ملی هستند و در زمان بروز خسارت به داد مردم می‌رسند.

وی افزود: امروز بخش کوچکی از یک موسسه بزرگ را افتتاح و مشاهده می‌کنیم که انشالله منشأ اثر و خدمت برای مردم عزیز کشور و استان بسیار خوب البرز با ویژگی‌های منحصر به فرد باشد.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران بیان‌کرد: ۲ عامل در صنعت بیمه می‌تواند در جهت توسعه کار موثر باشد و آن یکی عامل نیروی انسانی و دیگری ابنیه و ساختمانی است که مردم آن را می‌بینند.

کریمی گفت: نیروی انسانی مودب، دلسوز و کارآمد خسارت دیده و بیمه گزار را راضی می‌کند و تمام این توفیقات ناشی از نیروی انسانی کارآمد و باانگیزه است.

وی ادامه داد: قطعا نیروی انسانی باانگیزه راهور خوب نیاز دارد و خدا رو شکر که الحمدالله از یک مدیرعامل بسیار خوب، جناب آقای دکتر جباری که یکی از مدیران شایسته صنعت بیمه هستند و در کنار وی نیز هیات مدیره متخصص و عالم حضور دارد.

دبیر کل سندیکای بیمه‌گران ایران خاطرنشان‌کرد: صنعت بیمه پشتیبان، یار و یاور اقتصاد ملی است و پرداخت خسارات مختلف در حوادثی همچون سانحه سال گذشته مترو و یا سانحه قطار یزد- مشهد نمونه‌ای از این اقدامات و پشتیبانی صنعت بیمه برای بیمه‌گذاران است.

کریمی گفت: خوشبختانه ضریب نفوذ بیمه در کشور ۲.۶ است و استان البرز از میانگین کشوری کمی بالاتر است که بسیار بیشتر ظرفیت دارد و جا دارد که بیمه‌گران فعالیت بیشتری در این استان داشته باشند و نگاه عالمانه و دراز مدت مدیرعامل بیمه رازی سبب شد که در این استان سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

وی با اشاره به اینکه طبق برنامه پنجم توسعه ضریب نفوذ بیمه باید به ۷ برسد، ادامه داد: بیمه مرکزی به عنوان نماینده حاکمیت از نوآوری‌ها استقبال خواهد کرد و مخصوصاً در بیمه‌های زندگی توسعه خوبی می‌توانیم داشته باشیم.

تقدیر فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از مدیرعامل بیمه رازی/ پوشش بسیار خوب بیمه رازی از محیط‌بانان

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور نیز در این مراسم ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و روز ملی محیط‌بان اظهار‌کرد: از رسانه‌های کشور درخواست دارم که موضوع ثبت ملی روز ملی محیط‌بان و جنگلبان در روز میلاد باسعادت امام رضا(ع) در تقویم کشور را دنبال کنند و هنوز این موضوع ثبت نشده که البته کارهای خوبی انجام گرفته که انشالله با کمک دوستان سرعت‌بخشی شود.

وی ضمن تقدیر از دکتر جباری مدیرعامل شرکت بیمه رازی افزود: از تمامی مجموعه بیمه رازی بابت حمایت‌هایشان از محیط زیست، منابع طبیعی، محیط‌بانان و جنگلبانان با بیمه بسیار خوب و پوشش مطلوب که بی‌نظیر است، تقدیر می‌کنم که خیال ما را بابت بسیاری از مسائل راحت کرده‌اند و دیگر استرس پس از اتفاقات را نداریم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور بیان‌کرد: در سال ۱۳۹۷ هیچ گونه حمایت بیمه‌ای از هیچ یک از محیط بانان و خانواده‌های آنان وجود نداشت که پس از تصویب قانون حمایت بیمه‌‌ای و قضایی محیط‌بانان و ورود خوب بیمه‌ها از جمله بیمه رازی این مسئله محقق شد.

در این آئین که همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و هفته محیط زیست برگزار شد، از تمبر ضامن آهو در راستای حمایت بیمه رازی از آهوی ایرانی نیز رونمایی شد.

همچنین در بخش دیگر این مراسم از از کارگزاران، برگزیدگان شبکه فروش و نمایندگان برتر استان البرز با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بیمه رازی تقدیر و تجلیل شد.

تقدیر از محیط‌بانان و جنگلبانان نمونه به مناسبت هفته محیط زیست بخش دیگری از این برنامه بود که کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به این زحمت‌کشان عرصه صیانت از محیط زیست اهدا شد.

http://tejaratava.ir/?p=55513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.