• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

شعبه بیمه ملت در تبریز گشایش یافت

  • کد خبر : 13807
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹
شعبه بیمه ملت در تبریز گشایش یافت
آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز، صبح امروز با حضور معاونان، مدیران، جمعی از کارکنان و نمایندگان بیمه ملت در هتل پارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، دکتر دلفراز، امروز در آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز  به صورت آنلاین حضور یافت و به زبان شیرین آذری به حاضرانِ این مراسم خوش‌آمد گفت.

مدیرعامل بیمه ملت گفت: در سالی که به انتهای آن نزدیک می‌شویم بیمه ملت روزهای خوبی را پشت سر گذاشته و همدلی در بین کارکنان و شبکه فروش شرکت، نمونه یک همکاری همه‌جانبه است که افزایش پورتفوی با کیفیت را در بیمه ملت به همراه داشته است.

وی با اشاره به این‌که ترکیب بیمه‌شخص‌ثالث و بیمه درمان جمعا کمتر از ۴۰ درصد پورتفوی بیمه ملت را به خود اختصاص داده است که این امر، سبب می‌شود بیمه ملت پورتفوی مطلوبی را جذب کند و نشان‌دهنده کیفیت پورتفوی بیمه ملت است.

دکتر دلفراز برنامه استراتژیک و سوددهی شرکت را مدنظر قرار داد و افزود: در بیمه ملت با پشت سر گذاشتن یک سال طلایی، به زودی از مرز پورتفوی ۲۰۰۰ میلیارد تومان عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل بیمه ملت از افتتاح ۶ شعبه بیمه ملت طی امسال و سال آتی خبر داد و گفت: مزیت رقابتی بیمه ملت در ارائه خدمات مناسب و پرداخت خسارت به موقع است.

وی با تاکید بر اهمیت ارائه خدمات مطلوب به بیمه‌گزاران ادامه داد: بیمه‌گزاران برای انجام امور بیمه‌ای خود، شرکت بیمه‌ای را انتخاب می‌کنند که در صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت بهینه عمل کند و این مهم، مزیت رقابتی برای بیمه ملت است.

دکتر دلفراز با اشاره به افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز بیان کرد: جای بیمه ملت در این استان خالی بود و امیدواریم بتوانیم با توجه به این‌که آینده صنعت بیمه به سمت دیجیتالی‌شدن و ارائه خدمات آنلاین است؛ از طریق فروش بیمه‌نامه آنلاین سهم بیشتری در پورتفوی این استان داشته باشیم.

وی تفاوت ذائقه مشتریان را مدنظر قرار داد و افزود: نسل جدید، به دنبال دریافت خدمات آنلاین بوده و نسلی هستند که با فین‌تک‌ها آشنایی بیشتری دارند و صنعت بیمه راهی ندارد جز این‌که به صورت برخط و آنلاین خدمات خود را ارائه دهد.

 *

بهروز اسدنژاد، رییس هیات‌مدیره بیمه ملت:  فروش بیمه یک شغل قابل افتخار است

بهروز اسدنژاد در آیین گشایش شعبه تبریز بیمه ملت، با ایراد سخنرانی به زبان ترکی در ابتدای مراسم، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر گفت: بنای قرارداد در شرکت‌های بیمه، درستی و راستی است چرا که صنعت بیمه به دنبال آرامش و سلامت است.

رییس هیات‌مدیره بیمه ملت، بیمه‌گری و فروش بیمه را یک شغل قابل افتخار دانست و بیان کرد: از همین‌جا با هم وعده می‌گذاریم که سال آینده در همین ایام؛ افزایش پرتفوی مطلوب و نه به هرقیمتی را جشن بگیریم.

اسدنژاد در همین خصوص افزود: معتقدم حضور متوالی ۹ ساله بیمه ملت در بالاترین سطح توانگری مالی به دلیل همکاری و همراهی‌های نمایندگان بوده و نه فروش بیمه به هر قیمتی.

رییس هیات‌مدیره بیمه ملت در پایان سخنان خود بیان کرد: امیدوارم با بازاریابی هوشمند شعبه آذربایجان‌شرقی در سال آینده جزو شعبه‌های برتر بیمه ملت باشد.

گفتنی است؛ در آیین افتتاح شعبه بیمه ملت در تبریز، تعدادی از معاونان، مدیران، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت حضور داشتند.

*

پیمان قربانی مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت: در ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه می‌کوشیم

مدیر امور شعب، نمایندگان و کارگزاران بیمه ملت نیز در بخش دیگری از این مراسم گفت: سهم صنعت بیمه در استان آذربایجان شرقی و اردبیل در ۲ سال گذشته حدود ۳٫۸ درصد بوده که  بیمه ملت ۷ درصد از آن را به خود اختصاص داده است.

پیمان قربانی با اشاره به این‌که جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه بیان کرد: امیدواریم با همکاری شبکه فروش فعال بیمه ملت در این استان، سهم بسزایی در افزایش آسایش و آرامش مردم جامعه و به تبع آن ارتقای جایگاه بیمه ملت در صنعت بیمه داشته باشیم.

گفتنی است؛ آیین گشایش شعبه بیمه ملت در تبریز روز دوشنبه ۲۰ بهمن ۹۹ با حضور تعدادی از معاونان و مدیران بیمه ملت، چند تن از مسئولان استانی، کارکنان و جمعی از نمایندگان بیمه ملت در این استان در هتل پارس تبریز برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=13807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.