• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
5

شریعتی: اجازه نخواهیم داد بودجه توسعه فناوری قربانی سایر هزنیه ها شود

  • کد خبر : 9695
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱
شریعتی: اجازه نخواهیم داد بودجه توسعه فناوری قربانی سایر هزنیه ها شود

یک عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ گفت: بر حفظ بودجه پژوهش و فناوری در شرایط جنگ اقتصادی مصر هستیم و اجازه نخواهیم داد بودجه توسعه فناوری قربانی سایر هزینه ها شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایسنا، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی در تذکر آیین نامه ای خطاب به رئیس جمهور در پاسخ به سخنان دیروز وی درباره بازنگری در قانون اساسی گفت: مجلس به چیزی جز قانون اصرار ندارد و وظیفه نظارتی آن طبق قانون اساسی به صورت کلی و طبق آیین نامه داخلی کاملا مشخص است. پس نیاز به مجادله سیاسی نیست.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ اظهار  کرد: کمیسیون  تلفیق بودجه با ترکیبی از نمایندگان با تجربه و دانشمند و جوانان متخصص و پرکار تشکیل شد و هیات رئیسه آن هم بنا به توصیه رهبری بر مبنای امتزاج تجربه مجربان با شور و حرارت جوانان است. از هیات رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه می خواهم از همه ظرفیتهای نمایندگان، مرکز پژوهشهای مجلس و دیوان محاسبات استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس  اصلاح رابطه مالی شرکتهای بزرگ دولتی به ویژه شرکت ملی نفت ایران را یک اولویت عنوان کرد و گفت: این اقدام گامی برای اصلاح ساختار بودجه خواهد بود تا واقعی تر و نظارت پذیرتر و عملیاتی تری داشته باشیم. مجلس بر حفظ بودجه پژوهش و فناوری در شرایط جنگ اقتصادی مصرر است و اجازه نخواهد داد که بودجه توسعه فناوری قربانی سایر هزینه ها شود.  

انتهای پیام

http://tejaratava.ir/?p=9695

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.