• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
در دومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

شرکت ملی حفاری ایران و سازمان منطقه آزاد اروند تفاهمنامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر : 85858
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۲
شرکت ملی حفاری ایران و سازمان منطقه آزاد اروند تفاهمنامه همکاری امضا کردند
شرکت ملی حفاری ایران و سازمان منطقه آزاد اروند با هدف گسترش زمینه های همکاری متقابل در دومین روز بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی اقدام به امضا تفاهمنامه کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه همکاری های مشترک از سوی دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران و مهندس علی زارعی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند امضا و مبادله شد.

در آِیین امضا این سند همکاری دکتر گلپایگانی گفت: تفاهمنامه سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت ملی حفاری مبتنی بر استفاده از ظرفیت ها و امکانات قانونی دو مجموعه است و برای این شرکت با اهمیت و ارزشمند می باشد.

وی افزود: همکاری دو جانبه برای صدور خدمات فنی و مهندسی به کشور عراق، برگزاری نمایشگاه های مشترک در عراق و منطقه آزاد اروند، ظرفیت های تولید، تامین و واردات و بازسازی و نوسازی ناوگان حفاری، موجب شکوفایی بیشتر شرکت و منطقه آزاد می شود.

مهندس زارعی نیز با اشاره به ظرفیت های بالای منطقه آزاد اروند و اهمیت همکاری با شرکت ملی حفاری در بخش های مختلف از جمله در توسعه میادین نفت وگاز و صدور خدمات فنی و مهندسی، گفت: دو مجموعه شرکت ملی حفاری ایران و منطقه آزاد اروند می توانند همکاری خوب و متقابلی را داشته باشند.

محورهای همکاری میان این دو مجموعه شامل کمک به توسعه میادین نفت، گاز، پروژه های قراردادی شرکت ملی حفاری در غرب کارون و منطقه آزاد اروند در جهت جذب سرمایه گذار، همکاری در تبیین ظرفیت های منطقه آزاد اروند به شرکت های مهندسین مشاور و… می باشد.

همچنین همکاری در برگزاری نمایشگاه ها و ایجاد مراکز بزرگ عرضه قطعات صنعت حفاری، توسعه آموزش های بین المللی، صدور خدمات فنی مهندسی به ویژه در کشور عراق، راه انداری مرکز بازسازی و تعمیرات ماشین آلات مورد نیاز شرکت، جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی، تامین و واردات تجهیزات و مواد صنعتی مورد نیاز شرکت از دیگر محورهای این تفاهمنامه است.

http://tejaratava.ir/?p=85858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.