• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2
درنخستین روز کاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت

شرکت ملی حفاری ایران تفاهمنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی با سه دانشگاه کشور امضا کرد

  • کد خبر : 85843
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۲
شرکت ملی حفاری ایران تفاهمنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی با سه دانشگاه کشور امضا کرد
شرکت ملی حفاری ایران و سه دانشگاه کشور در نخستین روز کاری بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش وپتروشیمی تفاهمنامه های علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، این تفاهمنامه ها روز شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲) در محل نمایشگاه های بین المللی تهران به طور جداگانه به امضای دکتر حمید رضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت و آقایان دکتر محمد موذنی، دکتر محمد مدرسی و دکتر محمد علی زنگنه اسدی روسای دانشگاه های شیراز، خلیج فارس و حکیم سبزواری رسید.

محورهای این همکاری ها رفع نیازهای موجود در صنایع به ویژه صنعت حفاری، بومی سازی و انتقال فناوری های نوین، بهره گیری بهینه از ظرفیت های سازمان در راستای اولویت های پژوهشی، تعریف و اجرای پروژه های صنعتی، راه اندازی و توسعه تجهیزات مورد نیاز طرفین است.

همچنین بهره گیری متقابل از متخصصان و کارکنان شرکت در امور آموزشی، پژوهشی و ساخت، بهره گیری متقابل از خدمات فنی و آزمایشگاهی، اجرای پروژه های پژوهشی، پایان نامه های تحصیلی تکمیلی، فرصت مطالعاتی اساتید دانشگاه در صنعت و همایش های علمی تخصصی از دیگر محورهای این تفاهمنامه ها می باشد که مدت آن یک سال و با موافقت طرفین قابل تمدید است.

http://tejaratava.ir/?p=85843

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.