• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

شرکت فولاد مبارکه توانسته به خوبی از فناوری‌های جدید در تولید محصولات فولادی استفاده کند + فیلم

  • کد خبر : 69409
  • ۱۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
شرکت فولاد مبارکه توانسته به خوبی از فناوری‌های جدید در تولید محصولات فولادی استفاده کند + فیلم

رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) از غرفه شرکت فولاد مبارکه در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران بازدید کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از  ایراسین، در بازدید از رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران از غرفه شرکت فولاد مبارکه گزارشی از اقدامات این شرکت در خصوص استفاده از تجهیزات و فرآیندهای تولید نوین و نیز تولید فولاد سبز با توجه به ضرورت کاهش گازهای گلخانه‌ای توسط وحدت زاهدی رئیس واحد کسب و کار شرکت پشتیبانی و توسعه فناوریهای فولاد مبارکه ارائه شد.
همچنین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص استفاده بهینه از منابع اولیه معدنی در شرکت فولاد مبارکه، تامین انرژی، آب، تجهیزات و فرآیندهای تولیدی نوین، مواد مصرفی برای کاهش وزن محصولات فولادی پیشرفته و فرآوری ضایعات و فرآیند محصولات جانبی در این شرکت قرار گرفت.
رییس هیئت عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در غرفه شرکت فولاد مبارکه بر استفاده از فناوری‌های جدید در فولاد مبارکه تاکید کرد و گفت: شرکت فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین شرکت فولادی کشور در حوزه حفظ محیط زیست، استفاده از فناوری‌های جدید و استفاده مجدد از ضایعات به خوبی توانسته از این ظرفیت‌ها استفاده کند.
وجیه الله جعفری بیان کرد: توقع ما از شرکت فولاد مبارکه و سایر شرکت‌های فولادی این است که با استفاده از نوآوری‌ها و فناوری‌ها هزینه های تولید خود را تا آنجا که می توانند، کاهش دهند.
معاون وزیر صنعت تاکید کرد: در صورتی که در صنعت فولاد از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان به خوبی استفاده شود، شاهد توسعه بومی‌سازی، استفاده از نخبگان و کاهش قیمت تمام شده هزینه تولید خواهیم بود که این می تواند ما را در اقتصاد مقاومتی بیش از پیش یاری کند.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی ایران (ایران متافو) با حضور بیش از ۴۵۰ شرکت داخلی و نمایندگی شرکت‌های خارجی ۹ تا ۱۲ آذر ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپا شده و غرفه فولاد مبارکه و شرکت‌های تابعه آن در سالن ۳۸b این نمایشگاه پذیرای عموم مردم، علاقمندان و بازدیدکنندگان است.

فولاد مبارکه در استفاده از فناوری دانش بنیان اقدامات سازنده داشته است

http://tejaratava.ir/?p=69409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.