• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
48

شرکت طلای آرون قربانی شایعات

  • کد خبر : 4502
  • ۰۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶
شرکت طلای آرون قربانی شایعات
طبق اخبار خبرگزاری‌ها، شرکت طلای آرون که در ایران قرار دارد به اتهام همکاری با شرکت آرون گروپس (بروکر آون گروپس واقع در کشور سنت وینسنت) مورد پیگرد قرار گرفته در حالی که همکاری بین این دو شرکت وجود ندارد و کارکنان طلای آرون به دلیل این اتهام بی پایه، بیکار شده‌اند و تولید این شرکت هم با مشکل مواجه شده است.

این دو شرکت سابقا با هم همکاری‌های سازنده‌ای داشته‌اند که به دلایل مختلف سیاسی و محدودیت های بازار کشور ایران، فعالیت مشترک این دو شرکت از حدود تیرماه سال ۹۹ کاملا قطع شده و همکاری بین بروکر آرون گروپس و مجموعه طلای آرون پایان یافت؛ اما در روز‌های اخیر ضابطین قضایی دفتر شرکت طلای آرون واقع در ایران را پلمپ کردند.

در واقع این دو شرکت که اسامی شبیه به هم دارند تا چند ماه پیش با یکدیگر فعالیت بسیار سازنده‌ای داشتند که در دوران همکاری، شرکت آرون دریک رخشان صرفا به دلیل دارا بودن نمایندگی به تحویل و دریافت طلای فیزیکی شرکت آرون گروپس می پرداخت که تا حد زیادی به نفع بازار داخلی بوده است قطع همکاری شرکت طلای آرون با بروکر جهانی آرون گروپس رسما  در تیرماه سال ۹۹ در سایت شرکت آرون گروپس و همچنین شرکت طلای آرون و چندین خبرگزاری معتبر منتشر شد.

شرکت طلای آرون  یک شرکت مجزا و مستقل تولید کننده شمش طلا بوده و دارای تمامی مجور‌های قانونی فعالیت در این حرفه است.

تخریب شرکت طلای آرون با افراد به ظاهر طلبکار از بروکر آرون گروپس

طبق تحقیقات انجام شده تا به امروز شرکت طلای آرون و بروکر آرون گروپس به هیچ وجه طلبکاری نداشته و ندارند و عنوان تمامی این شایعات صرف تخریب هر دو مجموعه است که اخیرا تعدادی از متضررین بروکر جهانی آرون گروپس بدون هیچ گونه حکم قضایی به شرکت طلای آرون مراجعه کرده و مدعی طلب خود از این شرکت شده اند، درحالیکه طلای آرون هیچ گونه دخالتی در معاملات آنلاین بروکر آرون گروپس ندارد و تنها تشابه اسمی میان این دو شرکت و همچنین نااگاهی مسئولین باعث شده است تا مشکلاتی گریبانگیر شرکت طلای آرون دریک رخشان شود.

 

صرفا جهت اطلاع معامله گران بروکر آرون گروپس

اما نکته جالب توجه این است که افرادی که خود را به دروغ از مالباختگان بروکر آرون گروپس معرفی می کنند در روند انجام برخی معاملات انلاین سود هم کسب کرده اند و ضررها نیز متوجه افرادی که دقت و برنامه ریزی کمتری دارند شده است بنابراین بروکر آرون گروپس نیز در این رابطه با اشاره به قوانین و مقررات این شرکت در معاملات انلاین، ضمن اشاره به اگاهی و وقوف کامل تمامی معامله‌گران به این قوانین و مقررات بیان کرده که سود و یا ضرر معامله‌گران این شرکت به دنبال تصمیمات شخصی این معامله‌گران اتفاق افتاده و این شرکت نقشی در انجام معاملات فردی این افراد ندارد.

اما واقعیت پنهان چیست؟

شرکت طلای آرون هرگونه فعالیت مجرمانه را رد کرده و بر قانونی بودن تمام فعالیت‌های این شرکت تاکید دارد. تمام فعالیت‌های آن بر اساس مجوز‌های قانونی بوده و تمام محدودیت‌هایی که به صورت قانونی بر سر راه تولید کنندگان قرار دارد را کاملا رعایت کرده است.

شرکت طلای آرون یک تولید کننده داخلی است که با وجود مشکلات به تولید داخلی کمک می‌کند و از نظر تولید شغل نیز بسیار عملکرد مناسبی داشته است و این رفتارها که به دلیل ناآگاهی یا غرض‌ورزی است صرفا مانعی برای پیشرفت کشور است.

شرکت طلای آرون قربانی مسائل سیاسی شده و هم اکنون تمام کارمندان این شرکت بیکار شده اند .

مدیران ارشد بروکر آرون گروپس

مدیران ارشد بروکر آرون گروپس اعلام کرده اند که هیچ حرکت مجرمانه ای مغایر با قوانین این شرکت صورت نگرفته و همچنین در ارتباط با مواردی که به داخل ایران و قوانین این کشور مربوط است نیز هیچ گونه اتهامی متوجه این شرکت نیست.

همچنین اعلام شده که با اینکه این شرکت هیچ ارتباطی با داخل ایران نداشته و در گذشته نیز که این همکاری ها وجود داشت تاکنون هیچ‌گونه احضاریه یا پیامی مبنی بر مجرمانه بودن قوانین ارون گروپس دریافت نشده و در صورت وجود هر گونه موردی مدیران و وکلای این شرکت پاسخ گو خواهند بود.

در پی تمامی این شایعات جناب فرزاد وجیهی مدیر عامل بروکر آرون گروپس اعلام کرده که شخصا دارای سامانه ثنا در ایران است ولی تاکنون هیچ پیام یا ابلاغیه‌ای مبنی بر اعلام جرم علیه شرکت آرون گروپس دریافت نکرده است.

درخواست شرکت طلای آرون از مسئولین چیست؟

رفع مشکلات مردم و اقتصاد از راه تقویت تولید ممکن است. و مجموعه طلای آرون از مسئولین درخواست دارد صدای تولید کنندگان باشد و فضای تولید کشور را دور از حاشیه نگه داشته و از این طریق به تحکیم تولید در کشور بیشتر کمک کنند.

فضای تولید امروزه به شدت سیاست زده است برای کمک به کشور عزیزمان همگان دست به دست هم بدهیم و با برداشتن بار از دوش تولید کنندگان به تقویت این عامل مهم در کشور بپردازیم.

 

 

http://tejaratava.ir/?p=4502

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۱
  1. هر شرکتی که موافق باشه بالاخره دشمن پیدا میکنه و نمیخواد کار کنن آرون از هر نظر بهترینه