• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

شرکت‌های پتروشیمی از ظرفیت‌های بالای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند

  • کد خبر : 54860
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
شرکت‌های پتروشیمی از ظرفیت‌های بالای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران استفاده کنند

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران گفت: شرکت‌ها برای تقویت امور رفاهی پرسنل خود می‌توانند با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در قالب طرح‌های حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری مشارکت و همکاری کنند.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، دیدار با «سپهدار انصاری نیک» مدیرعامل شرکت پتروشیمی مرجان یکی از برنامه‌های سفر ۲ روزه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک به بوشهر بود.
شمسی‌نژاد در این دیدار، با تأکید بر فعالیت بانک در حوزه قرض‌الحسنه تأکید کرد: بانک، قصد رقابت با بانک‌های تجاری را نداشته و مدیران شرکت‌ها در کنار بهره‌گیری از خدمات سایر بانک‌ها در حوزه وام کلان و خدمات مربوط به ضمانت‌نامه‌ها و وام ارزی، برای تقویت امور رفاهی پرسنل خود می‌توانند با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در دو قالب طرح حمایتی فرد حقیقی و اعتبار در حساب جاری مشارکت و همکاری کنند.
در ادامه انصاری نیک نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران کمک کردن به جامعه، به جای سودآوری است، امکان همکاری با بانک در زمینه پرداخت وام به کارکنان و انتقال حقوق پرسنل پتروشیمی مرجان به حساب شرکت در بانک وجود دارد.

http://tejaratava.ir/?p=54860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.