• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2
مدير كل آمار و مهندسي اطلاعات سازمان بيمه سلامت ايران تشریح کرد:

شاخص درصد تحقق نسخه الکترونیک به صورت تجمیعی در آذر ماه جاری

  • کد خبر : 41987
  • ۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
شاخص درصد تحقق نسخه الکترونیک به صورت تجمیعی در آذر ماه جاری
مدير كل آمار و مهندسي اطلاعات سازمان بيمه سلامت ايران شاخص درصد تحقق نسخه الکترونیک در کشور به صورت تجمیعی در آذر ماه جاری را تشریح کرد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار پایگاه خبری سازمان بیمه سلامت ایران، مهندس امیرحسین حبیبیان در نشست مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران با مدیران ستادی و استانی جهت اتمام مهلت قانونی پذیرش نسخ کاغذی و ایجاد هماهنگی در فعالیت‌ها، به گزارش شاخص تجمیعی درصد تحقق نسخه الکترونیک اشاره کرد و افزود: شاخص درصد تحقق نسخه الکترونیک در کشور به صورت تجمیعی در آذر ماه ۷۵ درصد و آخرین رکورد روزانه شاخص در تاریخ ۲۷ آذر ۷۸ درصد است.

وی ادامه داد: در حال حاضر در ۲۲ استان بیش از ۸۰ درصد تحقق نسخه الکترونیک صورت گرفته است. به طوری که ۱۸ استان بین ۹۰ تا ۱۰۰ درصد، ۲ استان بین ۸۰ تا ۹۰ درصد، ۴ استان بین ۷۰ تا ۸۰ درصد و ۷ استان بین ۴۸ تا ۷۰ درصد نسخ را به صورت الکترونیک تجویز کرده‌اند.

مدیر کل آمار و مهندسی اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران افزود: شاخص روزانه درصد تحقق نسخه الکترونیک از ابتدای آذر ماه لغایت ۲۶ آذر ماه در استان‌ سمنان از ۵۶ به ۸۸ درصد، استان فارس از ۳۴ به ۷۳ درصد و استان مازندران از ۴۵ به ۶۶ درصد رسیده است.

حبیبیان گفت: شاخص استان‌های تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، گیلان، خراسان رضوی و اصفهان در طول ماه در حد یک الی ۶ درصد افزایش و کاهش داشته است به طوری که شاخص روزانه استان خراسان رضوی از ابتدای ماه جاری از ۷۱ درصد به ۶۸  درصد، استان اصفهان از ۶۱ درصد به ۵۹ درصد، استان سیستان و بلوچستان از ۶۲ درصد به ۵۸ درصد، استان البرز از ۴۸ درصد به ۵۵ درصد، استان تهران از ۴۳ درصد به ۴۸ درصد و استان گیلان از ۵۰ درصد به ۵۳ درصد رسیده است

http://tejaratava.ir/?p=41987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.