• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

سیمیدکو نشست هم اندیشی ویژه اهالی رسانه شهرستان خواف را برگزار کرد

  • کد خبر : 81316
  • ۰۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
سیمیدکو نشست هم اندیشی ویژه اهالی رسانه شهرستان خواف را برگزار کرد
نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اهالی رسانه شهرستان خواف با مدیریت روابط عمومی سیمیدکو و با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، نشست هم اندیشی و کارگاه آموزشی ویژه اهالی رسانه شهرستان خواف با مدیریت روابط عمومی سیمیدکو و با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

در این نشست و بازدید یک روزه، خبرنگاران و فعالین فضای مجازی شهرستان خواف از مجتمع کارخانجات شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد(سیمیدکو) و پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهر خواف بازدید کردند.
همچنین در ادامه این رویداد، مدیران بهره برداری، منابع انسانی و امور اجتماعی، روابط عمومی، برنامه ریزی و توسعه و طرح بزرگ زیست محیطی اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر خواف در سالن جلسات سیمیدکو میزبان اهالی رسانه شهرستان خواف بوده و به سوالات و شبهات مختلف ایشان پاسخ دادند.
نوری مدیر روابط عمومی سیمیدکو هدف از برگزاری این رویداد را آشنایی فعالین فضای مجازی و خبرنگاران این شهرستان با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه معدنی سنگان عنوان کرد و افزود:
در این رویداد یک روزه، خبرنگاران و فعالین فضای مجازی و رسانه ی شهرستان خواف ضمن بازدید از روند پیشرفت پروژه شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر خواف، با روند تولید در مجتمع کارخانجات سیمیدکو نیز آشنا شدند.
مدیر روابط عمومی سیمیدکو تصریح کرد:
برگزاری جلسات منظم، بازدیدهای دوره ای، کارگاه های آموزشی، جلسات پرسش و پاسخ با مدیران شرکت و توانمندسازی خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرستان خواف از اهم اهداف و برنامه های روابط عمومی سیمیدکو در سال پیش رو خواهد بود.

http://tejaratava.ir/?p=81316

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.