• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

سیمیدکو موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد

  • کد خبر : 58230
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲
سیمیدکو موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی استان خراسان رضوی شد

مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد و از شرکت سیمیدکو به عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت و معدن در نمایشگاه بین‌المللی مشهد با حضور احمد وحیدی وزیر کشور برگزار شد.

وزیر کشور در این مراسم ضمن تبریک به واحدهای نمونه خراسان رضوی اظهار کرد: صنعتگران خراسان رضوی به دلیل موقعیت فرهنگی و جغرافیایی خود علاوه بر اینکه به اقتصاد و توسعه صنعتی منطقه توجه دارند، در شکل گیری تمدن اسلامی نیز نقش پیش رو ایفا می کنند و باید پیشگامی خود را در این عرصه حفظ کنند.

این همایش با حضور وزیر کشور، استاندار خراسان رضوی و مسئولین این استان به منظور تجلیل از واحدهای نمونه صنعتی سال ۱۴۰۱ این استان برگزار و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) برای سومین سال متوالی موفق به کسب عنوان واحد نمونه صنعتی خراسان رضوی گردیده و از زحمات محمد مدنی فر مدیر عامل این شرکت تجلیل شد.

انتخاب سیمیدکو برای سومین سال پیاپی به عنوان واحد نمونه صنعتی استان، حاصل ارزیابی تخصصی واحدهای معادن و صنایع معدنی استان است.

گفتنی است، شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) یکی از تولیدکنندگان مطرح گندله و کنسانتره سنگ آهن در کشور با مجموع ظرفیت تولید دو و نیم میلیون تُن کنسانتره و دو و نیم میلیون تن گندله در سال است. این واحد صنعتی و معدنی در زنجیره تولید فولاد کشور در گروه فولاد خوزستان در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی فعالیت دارد.

http://tejaratava.ir/?p=58230

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.