• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

سومین پویش فناورانه “سه شنبه های نوآوری” برگزار می‌شود

  • کد خبر : 72271
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸
سومین پویش فناورانه “سه شنبه های نوآوری” برگزار می‌شود
سومین سه شنبه های نوآوری با حضور رئيس کل بیمه مرکزی و معرفی دو طرح فناورانه در حوزه گمرک، بیمه متصدیان حمل و نقل و سامانه های الکترونیکی بیمه زندگی خاورمیانه امروز در بیمه مرکزی برگزار می شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، پویش فناورانه “سه شنبه های نوآوری صنعت بیمه” با هدف تلفیق فناوری و دانش بیمه ای به منظور ایجاد طرح های نوین بیمه ای به همت معاونت طرح و توسعه بیمه مرکزی هر هفته با معرفی دو ایده برگزار می شود.
بنا بر این گزارش، رئیس کل بیمه مرکزی، برگزاری این رویداد را عامل محرکه و پویایی صنعت بیمه دانست و ایجاد رشته ها و خدمات جدید بیمه ای را یکی از عوامل اصلی افزایش ضریب نفوذ بیمه عنوان کرد.
همچنین معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، سه شنبه های نوآوری را به عنوان پیش درآمد ایجاد مرکز نوآوری صنعت بیمه اعلام کرد و افزود: در این نشست ها ضمن معرفی طرح ها و ایده های جدید، مشکلات و معضلات صنعت بیمه از سوی بیمه گران و بیمه گذاران بزرگ شناسایی خواهد شد تا در مرکز نوآوری متناسب با نیازهای بازار و بهره گیری از ایده های معرفی شده، خدمات و محصولات جدید بیمه برای ارائه به بازار صنعت بیمه طراحی شود

http://tejaratava.ir/?p=72271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.