• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

سومین مجمع صف و ستاد بانک با هدف برنامه‌ریزی برای تحقق منابع ۲ میلیون میلیارد ریالی برگزار شد

  • کد خبر : 72887
  • ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۹
سومین مجمع صف و ستاد بانک با هدف برنامه‌ریزی برای تحقق منابع ۲ میلیون میلیارد ریالی برگزار شد
در سومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، مسائل مختلف از جمله راهکارهای دستیابی به منابع ۲ میلیون میلیارد ریالی تا پایان سال جاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، سومین مجمع عمومی صف و ستاد بانک (سه ماهه پاییز سال ۱۴۰۱) با حضور دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل، «عیسی امامی» رئیس هیأت مدیره، «محمدرضا محمودپناه» و «حمیدرضا توسلی» اعضای هیأت مدیره، «حسن تلیکانی» مشاور عالی مدیرعامل و همچنین معاونان، مدیران، رؤسای ادارات کل و مدیران شعب استان‌ها برگزار شد.

در سومین مجمع صف و ستاد بانک تأکید شد که با توجه به طرح انگیزشی «دستیابی به منابع ۲ میلیون میلیارد ریال» تا پایان سال، همه مدیریت‌های شعب استان موظفند برای تحقق اهداف تعیین شده طرح تا فرصت باقی‌مانده از سال جاری، برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند. بر همین اساس پیگیری و تحقق اهداف این طرح، در ارزیابی استان‌ها و مدیران مربوطه مد نظر قرار خواهد گرفت.

افزون بر این مقرر شد سوق دادن مشتریان به سمت افتتاح حساب آنلاین و وام آنلاین در دستور کار استان‌ها قرار گیرد. همچنین نظارت و کنترل لازم توسط استان‌ها و شعب در جهت اجرای صحیح طرح‌ها، تفاهم‌نامه‌ها، وام‌های پرداختی و… انجام شود. در این راستا همه واحدهای صف و ستاد موظفند نظارت لازم در خصوص اجرای موضوعات بانک را از شیوه‌های مختلف میدانی و سیستمی به عمل آورند.

در این جلسه تأکید شد تا نسبت مصارف به منابع حداکثر ۸۰ درصد توسط مدیریت‌های شعب استان در دستور کار قرار گرفته و موضوع به شعب ابلاغ و یادآوری شود.

با توجه به اینکه طرح مهریار در افزایش سهم نقدینگی استان‌ها نقش به‌سزایی ایفا می‌کند، مقرر شد علاوه بر شرکت‌ها و نهادهای مخاطب این طرح، بازاریابی و جذب منابع از طریق بخش‌های خصوصی، شرکت‌های حقوقی، شهرک‌های صنعتی و… در دستور کار استان‌ها قرار گیرد. همچنین بازاریابی از صنوف دارای تقدینگی بالا جهت جذب منلابع و نقدینگی این مشاغل در دستور کار قرار گیرد.

بنا شد تدوین نقشه راه سه ساله به منظور تحول دیجیتال با محوریت معاونت فناوری اطلاعات در دستور کار قرار گیرد و سایر واحدها نظرات خود را به معاونت یاد شده اعلام کنند.

پیگیری موضوعات و مشکلات مرتبط با استان‌ها توسط ادارات کل مرکزی و برقراری ارتباط مستمر بین آن‌ها یکی از مواردی دیگری بود که در این جلسه مطرح شد.

از آنجایی که راه‌اندازی مرکز نوآوری، برگزاری همایش ملی قرض‌الحسنه، صندوق وقف، پیاده‌سازی نئوبانک، امکان صدور ضمانت‌نامه‌ها و… در بانک برنامه‌ریزی شده، مقرر شد همه واحدها در این زمینه‌ها همکاری کرده و ایده‌های مناسب برای اجرای صحیح موارد یاد شده را به واحدهای متولی ارائه کنند.

بهینه‌سازی و جانمایی مناسب شعب توسط مدیریت‌های شعب استان با همکاری ادارات کل مرکزی نیز از جمله موارد مطرح شده در سومین مجمع صف و ستاد بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بود.

همچنین بنا شد کاهش میزان مطالبات بانک از نظر قدر مطلق تا پایان سال جاری، در دستور کار استان‌ها و شعب قرار گرفته و برنامه‌ریزی لازم در این خصوص انجام شود.

گفتنی است مجمع صف و ستاد بانک، بستر مناسبی را برای توسعه فرهنگ پاسخگویی در تمام لایه‌های اجرایی بانک به‌ویژه لایه‌های مدیریتی صف و ستاد ایجاد کرده و در این مجمع انتظارات و درخواست‌های متقابل صف و ستاد از یکدیگر مطرح می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=72887

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.