• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

سوالات نمایندگان از وزیر نیرو به زمان دیگر موکول شد

  • کد خبر : 10397
  • ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۲
سوالات نمایندگان از وزیر نیرو به زمان دیگر موکول شد

تهران – تجارت آوا – عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد به دلیل عدم حضور وزیر نیرو در این کمیسیون، سوالات ‌۱۳ نماینده از وزیر به زمان دیگری موکول شد.

«پرویز محمدنژاد قاضی محله» در تشریح جلسه روز سه‌شنبه کمیسیون انرژی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا افزود: قرار بود جلسه امروز در خصوص حوزه آب و برق و سایر مباحث مربوط به انرژی با سوال از وزیر نیرو برگزار شود که به دلیل غیبت «رضا اردکانیان» پرسش و پاسخ به زمان دیگری موکول شد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۰ اعضای کمیسیون بیشتر به اصلاح چه محورهایی تاکید دارند، ‌گفت: در حوزه تولید، انتقال و توزیع بحث‌های مفصلی توسط نمایندگان انجام شد و پیشنهادهای متنوعی نیز در این باره به کمیسیون تلفیق ارائه شده است.

وی افزود: بعد از تصویب این پیشنهادها در کمیسیون انرژی، موارد پیشنهادی به کمیسیون تلفیق ارائه شد و سه نماینده حاضر در کمیسیون تلفیق نیز از طرح‌ها و پیشنهادهای کمیسیون دفاع کرده و بازخورد مثبتی نیز از سایر نمایندگان دریافت شده است.

محمدنژاد با تاکید براینکه در حوزه آب و برق باید نگاه ویژه‌ای به بودجه داشت، تصریح کرد: یکی از زیرساخت‌های مهم برای تحول در حوزه‌های مختلف اقتصادی، انرژی برق است و باید در این حوزه هم نمایندگان و هم اعضای کمیسیون تلفیق دقت بیشتری را لحاظ کنند.

نماینده مردم لنگرود یادآور شد:‌ در حوزه برق باید دغدغه‌های تولیدکننده داخلی و خصوصی، مصرف کننده و صنعتگر مورد توجه قرار گیرند و با اصلاح در بودجه می‌توان مشکل این نهادها را تا میزان قابل ملاحظه‌ای حل کرد.

وی گفت: پیشنهادهای نمایندگان در حوزه انرژی پخته و کامل بود و از آنجا که تحول در این بخش یکی از الزامات کشور است تصور می‌کنم این پیشنهادات با درصد بالایی در بودجه محقق شود.

به گزارش ایرنا بررسی سوالات مالک شریعتی نیاسر نماینده تهران، سارا فلاحی نماینده ایلام، پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان، حسین میرزایی نماینده اصفهان، لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، کمال حسین پور نماینده پیرانشهر، محموداحمدی بیغش نماینده شازند، رضا آریان پور نماینده مینو دشت، جلیل مختار نماینده آبادان و شهریار حیدری نماینده سرپل ذهاب و قصرشیرین  از وزیر نیرو بود که به زمان دیگری موکول شد.

http://tejaratava.ir/?p=10397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.