• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

سه هزار و ۱۱۳ مسکن مددجویی در لرستان تحویل داده شد

  • کد خبر : 13724
  • ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۸
سه هزار و ۱۱۳ مسکن مددجویی در لرستان تحویل داده شد

خرم‌آباد- تجارت آوا – سه هزار و ۱۱۳ واحد مسکن مددجویی دوشنبه در نهمین روز از دهه فجربا حضور محمد باقر نوبخت معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در لرستان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان در حاشیه مراسم افتتاح این طرح ها در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲۰۰ واحد از این تعداد مربوط به مسکن مددجویان این نهاد در شهرهای مختلف می باشد.

جاسم محمدی فارسانی افزود: همچنین ۳۷۷ طرح از این تعداد، مسکن سیل زدگان پلدختر است که برای اجرای آن ۶ میلیارد و ۱۹۲ میلیون تومان با همکاری تسهیلات بنیادمسکن، سپاه، بسیج و خیران هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان  با اشاره به احداث چند مسکن مددجویی متفرقه در شهرهای مختلف لرستان گفت: ۲ هزار و ۴۰ واحد نیز مربوط به مسکن سیل زدگان سایر نقاط استان است با استفاده از اعتبارات تسهیلات بانکی و بلاعوض بنیاد مسکن و کمک خیرین احداث و تحویل داده شد.

محمدی فارسانی افزود: ۳۹۰ واحدمسکن مددجویی استان نیز طی تفاهمنامه ای با سپاه پاسداران احداث شده که برای تکمیل این واحدها کمیته امداد ۲۰ میلیارد تومان همکاری کرده است.

وی یادآورشد: همچنین ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکن سیل زده مددجویان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان توسط خیران بازسازی و برای این مهم، ۱۳۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد مسکن و ۱۱۶ میلیارد تومان آورده مددجویان هزینه شد.

وی کل اعتبارات مسکن مددجویی در استان لرستان را ۳۲۷ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: این مبلغ با مساعدت چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق کمیته امداد ، ۱۴۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیادمسکن ، ۱۳۶ میلیارد تومان آورده مددجویان و ۴۲ میلیارد تومان با مساعدت خیران  افزایش یافته است.

http://tejaratava.ir/?p=13724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.