• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3
سرپرست بانک سینا در اصفهان مطرح کرد:

سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان

  • کد خبر : 72505
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶
سفارشی‌سازی خدمات بانک سینا بر اساس نیاز مشتریان

سرپرست بانک سینا ضمن بازدید از هفت شعبه چهارباغ، آپادانا، شیخ صدوق، حکیم نظامی، شیخ بهایی، خواجو و مرکزی با حضور در ستاد منطقه با همکاران دیدار و راهکارها و تدابیر لازم برای ارائه خدمات‌رسانی مطلوب به مشتریان را ارائه کرد.

فتحعلی با تأکید بر ضرورت ارائه خدمات متنوع و متناسب با درخواست و انتظارات مشتریان در راستای مشتری‌مداری تصریح کرد: شعب باید در راستای مشتری‌مداری به گونه‌ای عمل کنند تا مشتریان در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین خدمات را دریافت کنند.
وی با اشاره بر اینکه برنامه راهبردی و تحول درکسب‌‌وکار بانک با قدرت در حال پیاده‌سازی است، خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین محورهای این برنامه، وجود رویه‌های متنوع در ارائه خدمات است که باید بر اساس نیاز مشتریان تولید و ارائه شود.
فتحعلی به وجود نیروهای توانمند در بانک اشاره کرد و افزود: بانک باید با همکاری همه کارکنان شرایطی ایجاد کند که به صورت سریع و به روز خدمات متمایز ارائه دهد.
سرپرست بانک سینا در ادامه ضمن تقدیر از مسئولین و همکاران شش شعبه برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری، از عملکرد علی‌رضا برآور مدیر برتر منطقه اصفهان و چهارمحال بختیاری و نیز نادر ذوالفقاری همکار بازنشسته شعبه شهرکرد با اهدای لوح تقدیرکرد.
در ادامه این بازدید، فتحعلی عملکرد منطقه اصفهان را به لحاظ منابع، مصارف، مطالبات و سایر آمارهای عملکردی و همچنین وضعیت مکانی شعب مورد بررسی قرار داد.
گفتنی است در این سفر معاونان اعتبارات و امور بین‌الملل، شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، مالی و سرمایه‌گذاری، برنامه‌ریزی، سرمایه‌های انسانی، مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط‌عمومی و مدیر امور بین‌الملل سرپرست بانک را همراهی کردند که به‌صورت جداگانه از شعب شهرهای مختلف بانک در منطقه بازدید به عمل آوردند و با همکاران دیدار کردند.
در این بازدید یک روزه، شعبه چهارباغ خواجوی بانک سینا نیز به بهره‌برداری رسید و فعالیت خود را در راستای خدمت‌رسانی به هموطنان رسماً آغاز کرد.

http://tejaratava.ir/?p=72505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.