• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4
با حکم مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی؛

سعید حاجی سلطانی به عنوان مدیرعامل موسسه حسابرسی تأمین‌اجتماعی منصوب شد

  • کد خبر : 77699
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
سعید حاجی سلطانی به عنوان مدیرعامل موسسه حسابرسی تأمین‌اجتماعی منصوب شد

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی با صدور حکمی سعید حاجی سلطانی را به عنوان مدیرعامل موسسه حسابرسی تأمین‌اجتماعی منصوب کرد. وی پیش از این مشاور هیئت مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی بوده است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی؛ طی مراسمی با حضور مصطفی سوری معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری سازمان تأمین‌اجتماعی و غلامحسین ستوده‌خو معاون بیمه‌ای این سازمان، از خدمات حسین محمدی سنجر، مدیرعامل سابق موسسه حسابرسی تقدیر و سعید حاجی سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید این موسسه منصوب شد.

موسسه حسابرسی ابزار قدرتمند سازمان تأمین‌اجتماعی

مصطفی سوری، معاون اقتصادی سازمان در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مدیرعامل سابق این موسسه گفت: موسسه حسابرسی سازمان تأمین‌اجتماعی یکی از مهمترین واحدهای سازمان برای اجرای دقیق مقررات است که الحمدلله در دوره مدیریت اخیر پیشرفت خوبی داشته و به دستاوردهای تازه‌ای رسیده است.

وی افزود: اگر چه بازرسی دفاتر قانونی مهمترین وظیفه این موسسه است، اما برای اینکه این سازمان به جایگاه حرفه‌ای خود برسد باید به حوزه حسابرسی داخلی و حسابرسی شرکت‌ها نیز ورود کند و انتظار داریم که این اتفاق در دوره مدیریت جدید محقق شود.

موسسه حسابرسی در جهت راهبردهای سازمان حرکت کند

همچنین غلامحسین ستوده‌خو، معاون بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات حسین محمدی سنجر در دوره مدیریت ۳ ساله، بر اهمیت نیروی انسانی در سازمان تأمین‌اجتماعی تاکید کرد و گفت: ماموریت موسسه حسابرسی در بحث دفاتر قانونی بسیار مهم و حساس است و مدیرعامل جدید باید تلاش کند که در جهت راهبردهای اساسی سازمان تأمین‌اجتماعی به درستی به ماموریت‌های خود عمل کند.

وی افزود: در دوره گذشته کارهای خوبی در موسسه انجام شده و لازم است که این اقدامات به نحو جدی‌تر دنبال شود. ماموریت موسسه حسابرسی برای سازمان بسیار حائز اهمیت است و از این باب مدیرعامل جدید باید تلاش کند کارها با سرعت بیشتری دنبال شود و اهداف مورد نظر سازمان به سرعت محقق شود.

استقلال حرفه‌ای موسسه حسابرسی حفظ شود

همچنین محمدی سنجر، مدیرعامل سابق این موسسه ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در این مراسم گفت: با توجه به اینکه سرمایه اصلی موسسه حسابرسی منابع انسانی است، در دوره اخیر برای نظام‌مند کردن این حوزه تلاش‌های بسیاری صورت گرفت تا از این طریق اعتماد جامعه و اعتماد سازمان نسبت به موسسه ارتقا یابد. اگر انتظار داریم که موسسه در سلامت کامل فعالیت کند، باید استقلال حرفه‌ای آن را حفظ کنیم.

موسسه حسابرسی سفیر سازمان تأمین‌اجتماعی است

سعید حاجی سلطانی، مدیرعامل جدید این موسسه نیز در این مراسم گفت: موسسه حسابرسی در دوره اخیر مدیریتی اتفاقات خوبی را رقم زد و مدیرعامل و تیم مستقر در این موسسه خوب کار کردند و از این بابت باید از زحمات آنها تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه با توجه به گسترش شبکه‌های ارتباطی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان، موسسه حسابرسی می‌تواند سفیر سازمان تأمین‌اجتماعی در این حوزه باشد، گفت: ضروری است در دوره جدید به تقویت سرمایه انسانی و شفافیت نیز توجه جدی داشته باشیم.

http://tejaratava.ir/?p=77699

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.