• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

  • کد خبر : 37885
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
سرپرست جدید سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

با حکم دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، «افشار فتح الهی» به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، با حکم سعید محمد دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی، افشار فتح الهی به عنوان سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد.

مشاور رئیس جمهور در این حکم آورده است:

جناب آقای افشار فتح‌اللهی

با عنایت به تفویض اختیار رئیس جمهور محترم در اجرای ماده ۶ قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی و نظر به تخصص، تجارب و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «سرپرست سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی قشم» منصوب می‌شوید.

با عنایت به شعار سال نامگذاری شده از سوی مقام معظم رهبری به «سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»؛ از جنابعالی انتظار می‌رود در راستای ارتقا جایگاه و گسترش و تسهیل تولید در منطقه، با بهره‌مندی از ظرفیت‌های استراتژیک آن منطقه و تلاش به منظور رفع موانع تولید و پشتیبانی از صنایع در راستای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، افزایش صادرات و سرمایه‌گذاری و همچنین انتقال فناوری‌های پیشرفته، ارائه خدمات و تسهیلات مناسب با هدف حمایت از تولید داخلی و حضور فعال در بازارهای منطقه‌ای و جهانی اهتمام لازم را به عمل آورید.

امید است در انجام شایسته وظایف محوله و تحقق منویات یادشده با رعایت اصول قانون‌مداری و با اتکال به خداوند متعال و با تشریک مساعی کلیه همکاران سازمان منطقه، در طول خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف آن منطقه؛ نقش مؤثر و سازنده‌ای ایفا نمائید.

گفتنی است افشار فتح الهی دارای مدرک دکتری روابط بین الملل است.

از مهمترین سوابق کاری فتح الهی می‌توان به، جانشین وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور تولید، معاون امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت صمت، مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صمت، رئیس هیأت مدیره پالایشگاه آناهیتا، جانشین معاونت سرمایه گذاری قرارگاه سازندگی خاتم انبیا (ص)، قائم مقام مدیرعامل گروه فراب و عضو ستاد فولاد کشور اشاره کرد.

وی همچنین معاونت صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز، جانشین رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، همچنین معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، مسئول طرح رونق تولید استان تهران و رئیس کارگروه سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی را نیز در کارنامه کاری خود دارد.

پیش از افشار فتح الهی، علی درویش پور مدیریت عامل سازمان منطقه آزاد قشم را بر عهده داشت.

http://tejaratava.ir/?p=37885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.